הזמר והיוצר קובי אוז אושפז היום (חמישי) בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שנפל ונחבל. הוא עבר סדרת בדיקות ושוחרר מבית החולים, אך בעקבות זאת, נדחתה הופעתה של להקת טיפקס, שאוז הוא הסולן והמייסד שלה, וממועדון "הבארבי" בו הייתה אמורה להתקיים היום, נמסר כי היא נדחתה ליום רביעי הבא. כל הכרטיסים להופעה נגמרו כבר לפני כמה ימים.



חברי להקת טיפקס התחילו לעבוד ביחד בסוף שנות השמונים. בשנת 2008, אחרי 20 שנות יצירה, תשעה אלבומים ואירוויזיון אחד, החליטו חברי הלהקה לפרק את החבילה. שבע שנים לאחר הפרידה, הם שוב התאחדו מחדש לפני שלוש שנים, להרכב שכלל תוספת של ארבעה נגנים וזמרת אחת. ההרכב החדש הוציא כבר אלבום חדש ומשובח במיוחד בשם "עבודת כפיים", ממנו יצאו הלהיטים "מי הפרובנציאל", ושיר הנושא "עבודת כפיים". 





ביולי 2016 סיפרו למעריב קובי אוז וגל פרמן, ממייסדי הלהקה, מה גרם להם לחזור: "התגעגענו. תמיד נשארנו חברים, אז היה מאוד קל להחזיר את כולם לנגן ביחד. כולנו נהיינו בעלי משפחות, ואנחנו רוצים שהילדים שלנו יראו אותנו מופיעים כטיפקס. בהרכב המורחב, אנחנו יכולים לפנק את עצמנו ואת הקהל ולעשות את זה מושלם. טיפקס של היום דומה לטיפקס של שנת 97, הרכב אקוסטי, מאוד מזרחי בגישה שלו ופחות אלקטרוני".