אם גם אתם התרגשתם כששמעתם בסוף השבוע האחרון על איחוד להקת הספייס גירלס, ומיד חיפשתם ברשת כרטיסים למכירה - צר לנו לאכזב אתכם. איחוד אומנם כן, אבל הופעות או מוזיקה חדשה - ממש לא. אתרי הבידור בכל רחבי העולם מיהרו להעלות בסוף השבוע ידיעות על האיחוד המדובר של להקת הבנות הכי מפורסמת בעולם, אבל אם אתם שואלים אותנו, אנחנו אפילו לא היינו מכנים את זה קאמבק.



הכל התחיל כאשר ויקטוריה בקהאם העלתה לאינסטגרם שלה תמונה ממפגש משותף שערכו חמש הבנות בביתה של ג'רי. השמועות על הופעת איחוד החלו לצוץ ברחבי הרשת, אך המציאות - מעט שונה.



 

Love my girls!!! So many kisses!!! X Exciting x #friendshipneverends #girlpower

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on



החמישייה אומנם הסכימה להתאחד, אך הופעות הן לא חלק מהדיל. אז מה כן נקבל? הרכב הבנות צפוי להשתתף בתוכנית כישרונות חדשה וגם להוציא אלבום. שירים חדשים לא יהיו בו – מדובר על אלבום אוסף בלבד. כל התענוג הזה ישלשל לכיסן סכום צנוע של 10 מיליון פאונד לכל אחת, הן בוודאי מרוצות, אנחנו, ציפינו לקצת יותר.



מי ניסה לחטוף את לנה דל ריי?

מעריצים משוגעים הם כנראה עניין שבשגרה עבור האומנים הגדולים שרגילים לדרמות, להצקות חוזרות ונשנות וגם להטרדות, אבל כשזה מגיע לניסיון חטיפה, זה כבר עניין אחר לגמרי.



בערב שישי האחרון, משטרת אורלנדו פלורידה עצרה גבר כבן 43 מחוץ להופעה של לנה דל ריי, לאחר שעל פי החשד הוא תכנן לחטוף את הזמרת. הפרשה התפוצצה לאחר שהמשטרה קיבלה טיפ לגבי החטיפה האפשרית. נחסוך מכם את המתח - הגבר נעצר, ואכן על גופו נתגלה סכין, וגם – כרטיסים להופעה.





מספר ימים לפני המופע פרסם הגבר בעמוד הפייסבוק שלו הודעות בהן כתב כי בקרוב ייפגש עם מלכתו, ומאותו היום הם יקבלו החלטות יחד. בסרטון שהעלה סיפר כי הוא ימשיך את סיבוב ההופעות איתה, ובסיומו יחליטו מה לעשות בהמשך. התוכניות הללו יאלצו לצערו להידחות, כי כרגע הגבר נמצא במעצר, כשההאשמות מדברות על הטרדה חמורה, וניסיון חטיפה עם כלי נשק.