אם עוד לא שמעתם על "אתגר ריקוד הלימון", כנראה שאתם לא ממש בעניינים. ה"אתגר" ששוטף את הרשת בימים האחרונים, הוא פשוט הרבה יותר מלעיסת טבליות כביסה, רחצה בדלי קרח, אכילת כפית קינמון או אתגרים אחרים ששיגעו את האינטרנט בשנים האחרונות. מדובר בריקוד אותו מבצעים אלפי צעירים שהפך לתופעה סוחפת, אליה הצטרפה השחקנית הישראלית גל גדות בסוף השבוע.



"ריקוד הלימון" הוא תופעה ויראלית שהחלה מקליפ של הזמר פארל וויליאמס עם להקתו N.E.R.D בשיתוף הזמרת ריהאנה הנושא את השם "Lemon". בוידאו הרשמי מככבת הרקדנית מאט טוולי, כשהיא מבצעת תנועות ריקוד מרשימות ביותר, אותן מנסים לשחזר בימים האחרונים המוני צעירים מרחבי העולם ברשתות החברתיות.





ביום שישי האחרון "וונדר וומן", הצטרפה גם היא לגל ששותף את הרשת וביצעה את הריקוד עם לא אחרת מאשר מאט טוולי עצמה. השחקנית הישראלית נראת בתחילת הסרטון כשהיא לובשת חלוק לבן, וכבר בשניות הראשונות הוא נושר ממנה ולעיני הצופים מתגלה שמלת ערב כסופה ונוצצת. גדות זוכה לשיעור ריקוד פרטי וצמוד מהרקדנית המצליחה, ונראה שהיא אפילו מצליחה להינות מהחוויה.






"לוקחת הפסקת ריקוד, מהצילומים ל'רבלון'" כתבה גדות בסרטון שהעלתה לחשבון באינסטגרם שלה. "תודה ללהקת N.E.R.D ולמאט טוולי על שלימדו אותי את 'אתגר ריקוד הלימון". נראה שבמקרה של גל, הפרי הצהוב משאיר טעם מתוק הרבה יותר מאשר חמוץ.