לאחר 4.5 חודשים, במהלכן נלחם על חייו, הזמר אדם השתחרר הבוקר (חמישי) מבית החולים איכילוב בתל אביב. הזמר, שנראה נרגש ועייף, התקבל על רקע נגינות של פסנתרן בלובי של מגדל אריסון. "אני מרגיש טוב, בתחילתו של תהליך. בחרתי לבצע את השיקום בבית", אמר הזמר למעריב. "מקווה לצלוח את השיקום. מודה לכל מי שדאג והתעניין בי, לצוות של בית החולים איכילוב, לפרופ' קלאוזנר - תודה ענקית". כשנשאל אם יחזור לשיר אמר: "עכשיו אני חושב על השיקום. כרגע לא אפשרי, קודם נעבור את השיקום". 

בנוסף, הזמר פרסם הודעה בה כתב: "בוקר טוב, כאן אדם. תודה לאל, אני יוצא הביתה. רוצה להודות מעומק הלב לפרופסור יוסף קלאוזנר ולכל: הרופאים, האחיות וכל עובדי איכילוב במחלקה הכירורגית ובטיפול נמרץ שעשו ימים כלילות במקצועיות, מסירות ואנושיות אינסופית ובנחישות להציל את חיי. הייתי רוצה לחבק ולהודות לכל אחד מכם באופן אישי, את העיניים המרגיעות והמכילות שלכם אקח איתי לחיים ומקווה להזמין את כולכם להופעה חגיגית בבוא הזמן. אוהב, אדם".
אדם מתקבל על רקע נגינות של פסנתרן בשחרורו מבית החולים. צילום: אבשלום ששוני


כזכור, בפוסט שפרסם לפני כארבעה חודשים, חשף הזמר כי הוא אושפז בבית החולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה. מדובר בניתוח פשוט כביכול, אך הוא הסתבך וגרם לו למחלת צהבת וכאבי בטן, שבגללם אושפז שוב. במהלך האישפוז לקה אדם בדלקת חריפה באיברים הפנימיים, תהליך שלפי רופאיו, יכול להיות ארוך ומסוכן מאוד. לפני כחודשים חלה התדרדרות במצבו של המוזיקאי, ובית החולים מסר וכי הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו. כמו כן, נמסר כי הזמר הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי. משפחתו ביקשה אז "להתפלל לרפואת אדם חיים בן חווה".

אדם עם הצוות הרפואי בשחרורו. צילום: ליאור צור, איכילוב
אדם עם הצוות הרפואי בשחרורו. צילום: ליאור צור, איכילוב

אדם בעת אשפוזו. צילום: ליאור צור, איכילוב
אדם בעת אשפוזו. צילום: ליאור צור, איכילוב