הזמר מאור אדרי, מכוכבי הז'אנר הים תיכוני של השנים האחרונות, החליט בשירו החדש לנטוש כמעט כליל את הסגנון המוזיקלי בו הוא קנה את עולמו, ולהוכיח לעצמו ולמאזיניו כי הוא יכול, בקולו המיוחד, לחלוש על סגנונות שונים ומגוונים, או במילים אחרות: להצטרף למהפכת הפופ המתחוללת בשנים האחרונות במחוזותינו.



בשירו החדש "כמו לא קיים", שרקח עבורו אושר כהן, המזוהה אף הוא עם הז'אנר, ניסה הזמר לנטוש את הספינה ההולכת ו"טובעת" של המזרחית הקלאסית לטובה מוזיקת הפופ הים-תיכוני שהתרחק ממקורותיו והשתלט על התחום. התוצאה, שמאלץ נוסחתי ששיאו מגיע בעוד אדרי זועק באנחת דאגה לבחירת ליבו: "ברחובות אני עומד וצועק לך מאמי מאמי, והסופות לא נגמרות לבד שוב בלילות קר לי, קר לי".





אל נא תטעו, השיר חמוד למדי, קליט ואף בעל פוטנציאל להפוך ללהיט בקרב קהלו של אדרי הגומע טקסטים מסוג זה כמים זכים, אך מעלה בי את התהייה האם אדרי, שהיה מהבודדים מהז'אנר שלו שהגן בחרדת קודש על זוהרה של המוזיקה המזרחית הקלאסית, החליט למכור נשמתו לפופ ולהוליך שולל את האותנטיות שאפיינה אותו עד כה? ציפיתי ליותר מקוריות ופחות שבלוניות מייגעת.