רוית בטאשוילי - "אל תדאג": מהר מאוד אחרי שהסתיימה העונה, נחת על שולחני הסינגל הראשון של המקום החמישי ב"כוכב הבא לאירוויזיון" עם אחת המתמודדות שיותר אהבתי. בשיחה איתה סיפרה לי רוית: "אני כותבת כבר המון שנים. יש שירים מוכנים שעתידים לצאת בקרוב ואני מאוד מקווה שתאהבו אותם".



איך את מתאוששת מהכוכב הבא? מה היעד הבא שלך?
"הסינגל הראשון יצא. אני מקבלת תגובות מדהימות עליו. אני מתאוששת ממש בטוב מהכוכב הבא. שמחה על החיבוק והאהבה המטורפת שאני מקבלת מכולם! ויש עוד הרבה שירים והפתעות בדרך, אז תעקבו".





ליעד כהן - ללכת


סינגל חדש שמציג אמן צעיר שהתחביב הכי גדול שלו זה מוזיקה. הוא מקדיש לפחות 3-4 שעות ביום לאימונים, אם זה בלנגן מוזיקה קלאסית ושעות נוספות שבהן ליעד שר, כותב ומלחין. בנוסף, מעבר ל"רגישות" שלו ובניגוד לצד הרציני שלו שאוהב ללמוד מוזיקה ליעד מספר שהוא יכול להיות מאוד שטותניק ואוהב להיות ספונטני ולעשות דברים בלתי צפויים.



אתה צעיר. מה תחשוב עוד עשור על הסינגל הראשון שהוצאת?
"אין לי ספק שאהיה שלם איתו ואוהב אותו כמו שאני אוהב אותו כיום, אחרת לא הייתי מוציא אותו".


ליעד מוסיף שהוא מודע לכך שהוא רגיש וחושב שזו אחת התכונות החיוביות שבו: "יש סטיגמה על גברים שהם פחות רגישים מנשים, אבל בעיניי גברים שהם מוזיקאים ואמנים בפרט הם אנשים מאוד רגישים".




"אין לאן ללכת" - האדם האחרון

כשאני שואל את האחים אסף ולידור לוי על המוזיקה שלהם הם אמרים שלעולם לא יפסיקו לעשות מוזיקה ביחד, גם אם הם נורא ירצו. "אפשר להגיד ש'אין לאן ללכת' מדבר גם על זה", הם אומרים. "כמו שבמערכת יחסים, ובמיוחד כזו שמתרחשת בשנות הארבעים המוקדמות, יש תקופות שבא לך לארוז וללכת, אבל העניין הוא שמאהבת אמת, לאישה, לגבר, למוזיקה עצמה, מאהבה כזאת אין לאן ללכת".

הם מצהירים שהם עומדים להוציא אלבום רוק משובח, מפוכח, לפעמים אופטימי אבל גם סהרורי ואפל: "טריו רוק שמביט מראש הגבעה אל הכוחות שכובשים מחדש את האוזניים של אלה שמתגעגעים לסאונד הזה". אין ספק, הם מייצרים ציפיות גבוהות.



צוק בן עיון - אלבום - משהו משתנה ביקום
יוצר מרתק ומפתיע, אולי דווקא בשל העובדה שהוא לא מושפע מאופנות חולפות ולאורך שמונת השירים באלבום נשאר נאמן לעצמו. זה גם בזכות אודי שמחון, שמנצח על ההפקה המוזיקלית. "השירים נכתבו ממקום של בעיקר חיפוש עצמי וחיפוש אחר לא מעט שאלות כלליות, כמו לאן כולם באמת רצים ומהי המהות האמתית של החיים", הוא מספר. "כשהשתחררתי מהצבא התחלתי לכתוב את השיר הראשון. החלטתי שאני עובר מהמושב בערבה (עין תמר) לעיר הגדולה תל אביב ושם למעשה הכל התחיל. המעבר היה קשה. התחלתי לשאול את עצמי לא מעט שאלות. בסופו של דבר את השאלות האלה הפכתי לשירים". אמן מעניין בנוף שלנו.



שי זורניצר - כל הוויכוחים

שי זורניצר זכור לכם מלהקת הנחל ומהמחזמר "יוסף וכתונת הפסים המשגעת" בו הופיע לצד חוה אלברשטיין. כעת הוא מוציא סינגל שכתב והלחין בעצמו עם עיבוד והפקה מוזיקלית נהדרת של פיטר רוט.

מה עשית בשנים האחרונות?
"הפכתי אבא לארבעה ילדים - התפקיד המשמעותי ביותר בחיי! חוץ מזה, במהלך השנים האלה עסקתי בעיקר בהפקת פרסומות ועזרתי לאשתי בהקמת בית ספר למחול בשוהם, כאן אנחנו גרים".

הסינגל החדש והיפה יוביל לאלבום חדש?
"מאחר ולקח לי כל כך הרבה זמן לכתוב את השיר 'כל הוויכוחים', בעיקר את הטקסט, ולהרגיש שלם, זה יהיה מעט יומרני מצידי לחשוב על אלבום שלם.
גם השיר הזה נולד בטעות כתוצאה ממפגש מקרי עם פיטר רוט. השתעשענו במחשבה להקליט גרסת כיסוי לשיר ששנינו אוהבים. כשלא הצלחנו למצוא אחד כזה פיטר הציע שאנסה לכתוב משהו מקורי".