הרגע לו כולם חיכו: ימים לא קלים עברו על עדן בן זקן מאז שסרטון בו היא מחליפה בגדים בחנות דלף לרשת, והערב (שני) היא עלתה על הבמה בהופעה מיוחדת בפעם הראשונה מאז התקרית שאירעה בשבוע שעבר. בצל הפרשה הגדולה סביבה, היא גם פנתה לקהל ודיברה לראשונה בנושא ואמרה: ״אני עוברת ימים לא קלים, כמו שאתם יודעים סרטון יצא, ואין דלת שהוא לא הגיע אליה. אמנם אני כבר קיבלתי את האש, אבל בואו נתמקד כדי שזה לא יקרה שוב לאף אחת. אני רוצה להגיד שקראתי את כל ההודעות, ונתתם לי מלא מלא כוח, אני אוהבת אתכם״. 
מופע ה"סולד אאוט" שהתקיים בהיכל מנורה מבטחים, כלל הופעת אורח של הזמר רותם כהן, שזכה להצלחה גדולה לאחרונה עם שחרור הדואט שלו עם אנריקה איגלסיאס וביצוע בכורה של השיר החדש שלה "תל אביב הלילה". 
ביום שישי האחרון הגיבה הזמרת לראשונה ברשת. "כפי שאתם יודעים אני עוברת ימים לא קלים, אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שתומך בי, אני מתחזקת בזכותכם", כתבה בן זקן בחשבון האינסטגרם שלה. "עכשיו ניתן למשטרה לעשות את העבודה, אני בטוחה שהם יעשו אותה על הצד הטוב ביותר. תודה רבה לכולם נתראה בהיכל מנורה ביום שני הקרוב. שבת שלום", הוסיפה בן זקן.  

כזכור, הזמרת מדדה בגד ים בחנות להלבשה תחתונה בבעלות הדוגמנית נטע אלחמיסטר ונועה בני, שם תועדה מתפשטת במצלמת האבטחה של החנות. על פי החשד אחד מעובדי החנות שראה את הסרטון הדליף את הצילום לרשתות החברתיות.