כל אומן יודע שבלי קהל המעריצים שלו הוא לא שווה יותר מידי. במקרה של טיילור סוויפט, לא מדובר על סתם מעריצים, אלא על צבא שלם שיהיה מוכן לעשות בשביל הזמרת – לא מעט. מגזין רולינג סטון פירסם השבוע ריאיון עם הזמרת הבריטית דואה ליפה שסיפרה על מערכת היחסים המורכבת שלה, דווקא עם מעריציה של סוויפט.



בריאיון סיפרה ליפה כי באוקטובר שעבר הגיעה לאירוע עם חולצה עם מיתוג של סוויפט – מה שהלהיב מאוד את מעריציה של הזמרת. אפילו סוויפט עצמה הגיבה לתמונות וכתבה כי היא מאושרת לראות את ליפה בחולצה שלה.





אבל אז – הגיעה נקודת המפנה: חודש לאחר מכן מעריציה של סוויפט גילו ריאיון של דואה ליפה מ-2016. באחת השאלות היא נתבקשה לבחור בזמר המועדף עליה, קניה ווסט או טיילור סוויפט. ליפה בחרה בווסט והמעריצים של טיילור – השתוללו.



ליפה חשפה בריאיון לרולינג סטון כי מעריציה של טיילור שלחו לה הודעות וכתבו כי הם מאחלים לה למות – ובירכו בעוד שלל דרכים יצירתיות. ככה יעשה לאישה אשר מעדיפה את קניה על פני טיילור? אם תשאלו את מעריציה של סוויפט – בהחלט כן!



האם מובי הוא ממציא האייפון?
בסוף השבוע הקרוב יוציא הזמר והמפיק המוזיקלי מובי אלבום חדש, ולכבוד המאורע, הוא עסוק בימים אלה בראיונות לכלי תקשורת ברחבי העולם.


בריאיון שנתן שלשום לעיתון הגרדיאן הבריטי הוא דיבר על מוזיקה, על סמים, על דונלד טראמפ וגם על – המצאת האייפון, לטענתו אגב – זה היה לגמרי רעיון שלו.



בריאיון מספר מובי כי אחרי ההשקה של i Tunes הוא אמר לאנשים באפל כי הם חייבים להוציא עכשיו נגן mp3 משלהם. "שנה או שנתיים לאחר מכן הם הגיעו לפגוש אותי שוב בבית מלון בניו יורק, ונתנו לי את האייפוד הראשון ואמרו – סטיב רצה שתקבל את זה" סיפר מובי.




"אמרתי להם – 'אתם יודעים שבאיזשהו שלב תהיו חייבים להוסיף למכשיר הזה מצלמה וטלפון?' והם צחקו עליי ואמרו לי שזה לא יקרה" הוסיף הזמר.
אז זה כן קרה, ואם תשאלו את מובי אז הוא יטען שהוא היה זה שהגה את הרעיון לאייפון, אז האם זו האמת או פרובוקציה שנועדה לקדם אלבום חדש? תשפטו בעצמכם…