אם לא אוסקר, לפחות זה: ערוץ ניקולודיאון האמריקאי הודיע אמש (שלישי) על המועמדים לקטגוריות השונות בטקס נבחרי הילדים של ארה"ב בתחומי הטלוויזיה, המוזיקה והסרטים. השנה, הרשימה המכובדת, שמשקפת את דעתו של הדור הצעיר, בניגוד לוועדת האוסקר - האקדמיה לקולנוע, הנחשבת לארכאית ואליטיסטית, מכילה שם אחד שגורם לכולנו לחייך בגאווה.

השחקנית הישראלית גל גדות, נכנסה לרשימת המועמדים לפרסים בטקס נבחרי הילדים האמריקאי, יחד עם כוכבים רבים אחרים כמו ביונסה, דווין ג'ונסון, קנדריק לאמאר, מיילי בובי בראון מ"Stranger Things" ורבים אחרים.



גדות נבחרה להיות מועמדת לפרס כמובן על התפקיד בסרטים המצליחים "וונדר וומן" ו"ליגת הצדק". מוקדם יותר השנה, פיתחו המעריצים מישראל תקוות כי השחקנית תזכה גם בפרס האוסקר היוקרתי, אך האקדמיה לקולנוע שהכריזה על הסרטים המועמדים לפרס השאירה את שוברי הקופות בהשתתפותה מחוץ לרשימה.

כזכור, גם מטקס האוסקר גדות לא תיעדר, האנשים שאחראים לאירוע פרסמו לפני כשבוע את רשימת הכוכבים שהולכים להעניק את הפרסים השנה, ביניהם, לצד גדות נמצאים שמות כמו, מארק האמיל, ששיחק את לוק סקייווקר בסדרת סרטי "מלחמת הכוכבים" המקורית, והשחקנים אוסקר אייזק וקלי מארי טרן, שגם לקחו חלק בסדרת סרטי האקשן הכוכבית. עוד יגישו פרסים הוא השחקן לין מנואל מירנדה, ג'ינה רודריגז, ארמי האמר והזמרת בת ה-21 זנדאיה.

 

@kevinhart4real getting slimed

A post shared by Nickelodeon Kids Choice Awards (@kcanickelodeon) on

ה'סליים' המסורתי בטקס נבחרי הילדים - האם גם גל תכוסה בירוק?

כזכור, הסרט שבו גילמה גדות את דמותה של דיאנה, נסיכת האמזונות שמגיעה לעזור לבני האדם, גרף עד כה הכנסות של 412 מיליון דולר בארה"ב ו-822 מיליון דולר ברחבי העולם. "וונדר וומן" גם שבר את שיא ההכנסות בסוף השבוע הראשון לסרט בבימויה של אישה, פטי ג'נקינס.