לפני שבוע סיפרנו לכם כי מלאני בי מלהקת הספייס גירלס חשפה בריאיון, כי היא וחברותיה ללהקה מוזמנות לחתונה המלכותית של הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל, וגם רמזה כי ייתכן והן אפילו ישירו בקבלת הפנים. היום אנחנו מגלים כי המציאות מעט שונה. חברה אחרת ללהקה מלאני סי התראיינה למגזין הסאן הבריטי ודיברה על האיחוד המדובר של להקת הבנות שהייתה המצליחה בעולם – שכרגע, נראה כי הוא אינו עומד להתרחש.



מלאני סי חשפה כי ויקטוריה בקהאם אינה מעוניינת להופיע, וכי הבנות אינן מתכוונות להופיע בלעדיה. בנוסף, התייחסה הזמרת לרמיזה של מלאני בי בריאיון אחר כי הספייס גירלז יופיעו בחתונה המלכותית.





"פגשתי את הנסיך צ'ארלס הרבה פעמים" סיפרה מלאני סי, "ואני הולכת לשאול אותו מה קרה להזמנה שלי, כי אני עדיין לא קיבלתי אותה, ונראה שמלאני בי כבר קיבלה את שלה".



לאחר מכן הזמרת הוסיפה כי נדמה לה שמלאני בי התבדחה, וכי אין לאף אחת מהן תוכניות להגיע לחתונה בינתיים. מעניין אם גם הנסיך וארוסתו נהנו מהבדיחה.


הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל. AFP
הנסיך הארי ובת זוגו מייגן מרקל. AFP


זמן איכות עם אבא כריס מרטין!
אין דבר חמוד יותר מאבא שמלמד את ביתו הקטנה לעשות פעולה מסוימת– בין אם מדובר על קשירת שרוכים, רכיבה על אופניים או נגינה על גיטרה.
כשהאבא הוא כריס מרטין סולן להקת קולדפליי, והבת הקטנה היא אפל – ביתם המשותפת של מרטין וזוגתו לשעבר גווינית' פאלטרו, נראה שהתפוח בהחלט לא נפל רחוק מהעץ!

פאלטרו העלתה לעמוד האינסטגרם שלה סרטון קצר בו נראה מרטין מלמד את אפל בת ה-13 לנגן על גיטרה, כשהשיר הנבחר שייך לביטלס – להקה שמרטין אוהב במיוחד. 



לפי הסרטון נראה שביתו של סולן קולדפליי בהחלט קולטת מהר את התווים – ואביה מסייע לה על ידי שירה של כל תו בסולם המתאים. האמת – התרגשנו, וכך גם עשרות אלפי האנשים שעשו לייק לסרטון החמוד.