לפני שלושה חודשים גרם הזמר עומר אדם להיסטריה גדולה ברשת, כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא פותח מועד נוסף ורביעי למופע שלו, "אחרי כל השנים", איתו הופיע בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, והפעם באצטדיון סמי עופר בחיפה מול מספר שיא של 30 אלף צופים. כמו שזה נראה עכשיו, הכרטיסים צפויים להיחטף בקצב שיא. אם תאם מעוניינים להגיע לאירוע הגדול, כך תוכלו להשיג כרטיס.

יש להזכיר כי הכרטיסים לשלושת המופעים הקודמים נמכרו מראש. מוקדי המכירות שנפתחו באז בשעה 9:00 קרסו אחרי שבוע, וכשפתח מופע נוסף התסריט חזר על עצמו פעם נוספת. בכך, סגר אדם שישה מופעי "סולד אאוט" בהיכל, כל אחד מול 12 אלף איש. כעת, נראה שהטירוף ממשיך גם לחיפה.

"מחר בשעה 10 בבוקר תפתח מכירת הכרטיסים להופעה של עומר אדם באצטדיון 'סמי עופר' בחיפה, 24/5/18 אל מול 30,000 איש", נמסר בהודעה ממנהליו של הזמר. "ניתן יהיה להזמין כרטיסים בטלפון כוכבית 2207. שבוע טוב לכולם".

 


אם לשפוט על פי המופע הקודם, נראה שלקהל בהחלט מצפה ערב מעניין. מלך הזמר המזרחי החדש פתח ב-1.2 את המופע הראשון מתוך שישה מופעים בהיכל.

מלבד הביצוע בבכורה בימתית לשירו החדש "שני משוגעים", אירח אדם בהפתעה את נינט טייב והשניים ביצעו על הבמה את הדואט ללהיטו הנודע "מאמי זה נגמר", לקול צעקות ההתלהבות מהקהל. נקווה שגם הפעם הזמר שומר כמה הפתעות בכובע.