עוד לא הספקנו להתאושש מההכרזה הרשמית על פתיחת סיבוב ההופעות המשותף של ביונסה וג'יי זי שיתקיים בקיץ הקרוב, והנה, הזוג שוב בכותרות אחרי שהשניים נצפו רכובים על אופנוע ברחובות קינגסטון ג'מייקה. המעריצים הג'מייקנים לא הצליחו לעצור את ההתרגשות, שהורגשה היטב גם ברחובות העיר, כשהזוג המלכותי נסע על אופנוע דו גלגלי ברחובות הבירה הג'מייקנית. 

לפי השמועות, לא מדובר על חופשה משותפת, אלא על "נסיעת עבודה" לכל דבר. נראה שהשניים נמצאים בעיר כדי לצלם קליפ, וייתכן שהם אפילו מתכוונים להקליט משהו ביחד בביקורם בג'מייקה. 




סיבוב ההופעות המשותף של השניים ייפתח ביוני הקרוב, רוצים גם אתם להיות שם? כרטיסים להופעות, וּלְעוד הופעות רבות אחרות, עכשיו ב- אקו טיקטס, בַּאתר וּבַֿאפליקציית eco99music.

שמפניה מתנה מטיילור סוויפט
טיילור סוויפט ידועה בתור זמרת שאוהבת לשמור על קשר קרוב עם המעריצים שלה. סוויפט מסייעת להם אם הם נקלעים לצרה או מצוקה, וגם משמחת אותם ברגעים מרגשים בחייהם, כפי שיעידו אדוארד ומרגרט, זוג מעריצים שהתחתן לאחרונה, וגילה שהשמועה על הנישואין הגיעה גם לאוזניה של סוויפט.

הצמד שנישא בשבת האחרונה, גילה בחדר החתן-כלה מתנה מיוחדת – בקבוק שמפנייה יוקרתית במיוחד, אליו מצורף פתק: "השמועה אומרת שכנראה שתשתמשו בשיר שלי בחתונה שלכם, וזה גורם לי לאושר רב. מאחלת לכם רק אושר, באהבה, טיילור" כתבה סוויפט בפתק,שנכתב בכתב ידה.


הזמרת, שהתכוונה להגיע לחתונה שהתקיימה בניו יורק, נאלצה להשאר בלוס אנג'לס, אבל לא ויתרה על הזדמנות לשמח את זוג המעריצים שלה, שאכן נכנסו לחופה עם שירה של הזמרת, וגם רקדו את הריקוד הראשון שלהם כזוג נשוי, לצלילי טיילור סוויפט כמובן.