הזמר והגיטריסט אפרים שמיר תקף היום (שישי) בחריפות את הביצוע שהקליטה שרית חדד לשיר "נתתי לה חיי" של להקה כוורת, בה הוא היה חבר. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, בו הופיע לינק לביצוע של חדד, כתב שמיר: "איזה גועל, דאעש עם שיר". 



זוהי לא הפעם הראשונה שבה המוזיקאי מתעמת באופן פומבי עם ידוענים מעל דפי הפייסבוק. בחודש מאי 2015, למשל, הוא החליף מהלומות מילוליות עם מנחה ה"כוכב הבא" והיוצר אסף אטדגי



בהודעה שפרסם אז שמיר בדף הפייסבוק שלו, הוא חשף את שכתב לו מנהל האמנים באמצע חודש אפריל לתיבת הדואר האישית ברשת החברתית. "תראו מה מצאתי בתיבת ההודעות שלי", כתב שמיר, ולאחר מכן חשף את הטקסט ששלח לו אטדגי: "היום היית אמור לעלות לשיחת סקייפ בתוכנית הבילויים בהנחייתי ובהנחיית עינת ארליך . אז זהו שזה לא יקרה, רק כי אתה גזען חשוך שונא מזרחיים כי אנחנו ערבים נבערים".

שמיר לא נשאר חייב ופרסם את תשובתו באותה עת: "רק עכשיו ראיתי את השטויות שכתבת לי, אני מעולם לא בקשתי להשתתף בתוכנית שלך, מישהי התקשרה ודיברה איתי על משהו ואמרתי לה 'כן', אני לא שונא מזרחיים אני שונא מה שאתה קורה לו 'מוזיקה מזרחית' כי היא זבל ואני שונא נבערות וטמטום. אין למזרחיים מונופול על זה, אני גם חושב שזה מגעיל ומגוחך מה שכתבת לי, וזה מראה כמה אתה עצמך ערס חסר כבוד, אינך אביר המזרחיים ואל תתיימר להיות כזה".

באופן דומה, שמיר לא חסך ביקורת גם משרת התרבות והספורט מירי רגב. בראיון בתכנית "אנשים" בערוץ 12, אמר: "לא אכפת לי אם היא בן אדם טוב בבית. התפקיד שהיא משחקת, הוא תפקיד דוחה, שמסריח מאופורטוניזם, וממניפולציה, וממחשבה של 'כולכם מטומטמים, ואני עושה מכם מה שבא לי'. אני לא מחוייב לסתום את הפה".