המוזיקאית שירה גבריאלוב מחלקת את חייה בשנים האחרונות בין ארה"ב לתל אביב. כעת היא מגיעה לביקור מולדת בישראל, ומוציאה את הסינגל החדש "נותן לי כח", אותו היא מבצעת בעברית ומתהדרת בסגנון לטיני שיצר עבורה אבישי גורן. מגיע לשיר הזה להיות להיט.



"השיר נכתב כמתנה ליום החתונה שלי והוא מסמל בשבילי את העוצמה והקסם שמגיעים יחד עם אהבה", היא מספרת.



האם את משתפת את אביך, מיקי גבריאלוב, המוכשר בהחלטות המקצועיות שלך?
"אני בהחלט מתייעצת עם אבי. הוא חלק משמעותי בחיים שלי ככלל ובמוזיקה בפרט".





***



שחר כהן – קרוב


לקראת יציאת האלבום השני "40 20" משחרר שחר כהן את "קרוב" כסינגל קליפ בהפקה שלו. הטקסט רומנטי ומדמם גם יחד. שחר לא מפחד מרוק בועט והוא עושה את זה מצוין עם הפקה פתוחה ומאוד מלודית לטעמי שמאפשרת הצצה לנפש הגברית שלו.



הפקה דרמטית עם ריפ גיטרות מקסים ואנרגיה מעט סינרגטית, אך מחמיאה. "40 20" אישי יותר, טקסטים שכל אחד מהם הוא "תחנה בזמן" בין גיל 20ל-40. מיוצר בחברת בננה/התקליט (הפצה לחנויות: הליקון) וזכה לתמיכה ב-Headstart על ידי קהל גדל והולך שמתעניין בשחר.





***



דור המבול – קלאודיה


להקת "דור המבול" היא להקת רוק אלטרנטיבי שפעילה כבר חמש שנים. הם חרשו במות בכל הארץ - מחימומים לאמנים גדולים כמו סטטיק ובן אל, גיא ויהל, התקווה 6 ושלומי שבת, ועד להופעות ביום העצמאות ומרתון תל אביב. בשנה האחרונה הפיקו את אי.פי הבכורה שלהם עם בנואה נחייסי (סינרגיה) וטל רונן (הקרטל).



אחרי הסינגל הראשון "חופשי" - שיר רוק בועט וקליט שהגיע ל-100 אלף צפיות בפייסבוק וביוטיוב - הם מוציאים את הסינגל השני "קלאודיה". הסולן בר מספר: "השיר נכתב בבריסל בחורף 13', במהלך מסע להופעה של biffy clyro. שם, בבר אפלולי, פגשתי בחורה תכולת עיניים עם סומק בלחיים, שקראו לה קלאודיה. זה היה סיפור אהבה בלתי אפשרי מעבר לים. האלבום צפוי לצאת ביולי-אוגוסט".


שווה להאזין. החבר'ה האלה מוכשרים!




***

שיר זוארץ – ילד

שיר מהמם ביופיו שכתב והלחין דודי בר דוד. זה סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה של זוארץ שיצא בהמשך והיא מספרת למדור: "לפני שדודי כתב את הטקסט הכרנו, הוא הבין מי אני, מה מתאים לי, מה אני רוצה שיהיה ואיך זה יהיה הכי טוב בשבילי. מאוד רציתי שהשיר ידבר על פרידה מכיוון שזה נושא שאפשר להוציא בו הרבה רגש והרבה אנשים יכולים להתחבר לשיר מכל מיני מקומות".
את מתקבלת בחיבוק על ידי התקשורת. מה היעד הבא שלך?
"להמשיך להוציא שירים שיצליחו ושיותר ויותר אנשים יאהבו אותם. להשתלב בתחום המשחק שאני לומדת ומאוד אוהבת ומתחברת, ובעזרת השם להצליח גם בחו"ל".



***

דורין דנאי - מצב עדין

אני בוחר סינגלים בפינצטה וזה אחד היפים שיצאו בזמן האחרון. הכירו את דורין בת 31 מתל אביב, שעובדת כמנכ"לית ארגון בוגרי חיל האוויר. במקביל לחייה המוזיקליים אחרי הלימודים ברימון עשתה דורין תואר בתקשורת במרכז הבינתחומי, ולפני שקיבלה את ההחלטה הזו הבטיחה לעצמה שסדר העדיפויות שלה תמיד יישאר נאמן ללב, ולא יתבלבל בגלל מירוץ החיים.
היא מספרת למדור: "אני בן אדם פרפקציוניסט, ולכן נותנת 100% מעצמי גם כאן וגם כאן אז אני ישנה פחות. עובדת בימים, כותבת בלילות, בסופ"שים. חזרות עם ההרכב מתחילות ב-21:00 ונמשכות אל תוך הלילה".
מורן מייזלס מופקדת על העיבוד של השיר. התוצאה נפלאה ומרגשת.




***

ברזוליק - בחורים בלילות

שיר מצוין של הפזמונאי ארז ברזוליק שמוציא סינגל חדש מתוך אלבום שיצא בקיץ. השיר שלם, הן מבחינת הטקסט והן מבחינת הלחן והעיבוד של אלי סורני שגם הפיק את השיר. הלוואי שיהפוך לשלאגר. ברזוליק: "השיר מדבר על סצנת משחקי הלילה בתל אביב. משחקי הפיתוי שמתרחשים בין המועדונים, הרחובות והאפליקציות. המלחמה הנושנה בין חיפוש האהבה לבין התשוקה מערפלת החושים. והבחורים בלילות הם כוכבים נוצצים וגאים שבבוקר כבים". 

מתי יצא האלבום?
"הסינגל הבא יצא בחודש הבא והאלבום יראה אור ביולי".