הזמר הוותיק עופר לוי פקפק הערב (שלישי) באמינות הפרסומים על קצב מכירת הכרטיסים להופעותיו של עומר אדם בתכנית "אנשים" בקשת. לוי אמר כי "אני סללתי לו ולזמרים אחרים את הדרך", והוסיף: "זה לא אפשרי למכור ביום אחד כמות כזו, מעניין איפה הפקידים, מי המשרד שמכר את זה וכמה יחצ"נים יש פה". 



"מי ששר ומצמרר את הקהל, יכול ביום אחד למכור 100 אלף כרטיסים? מילאתי בשנת 1990 את קיסריה ואת הסינרמה ובנייני האומה,  זה אפשרי למכור כמות כזו, אבל לא ביום אחד. אפשר למכור כזו כמות בכמה חודשים". הוא הסביר כי "מאה אלף כרטיסים מכרתי בטווח של בין ארבעה לחמישה חודשים, וביום האחרון לא נשארו כרטיסים כי אז קנו אותם כל הוועדים".



עומר אדם. צילום: שרון רביבו
עומר אדם. צילום: שרון רביבו



עם זאת, הוא בירך את אדם, כשאמר: "שיהיה לו בהצלחה. זו הצלחה שלי שהם מצליחים, אני סללתי להם את הדרך. אני נמצא כבר למעלה מחמישה עשורים על הבמה". 



מלבד זאת, הוא חשף כי החליט להשיק בושם חדש: "אני ממשיך עם המוזיקה, אבל מוזיקאי צריך שיהיה לו את הבושם שלו, את המותג שלו. אני אוהב בשמים, אוהב את הריחות הלימוניים של האתרוג, של הלימון, של הקלמנטינה, של התפוז ושל הפומלה. אני אוהב את הריחות של הגן עדן הזה. המעריצים מחכים לו, כי מריחים אותו ממרחק של חמישה מטרים, והוא נשאר על הגוף במשך 72 שעות".