שירו של משה פרץ,  "קרמלה", המשלב מקצב לטיני וים תיכוני, זכה בשנה האחרון להשמעות חוזרות ונשנות כמעט בכל תחנות הרדיו בישראל והגיע לפסגת המצעדים השבועיים. בשבוע שעבר, שחרר הזמר ושופט הריאליטי שיר נוסף המשלב את הסגנונות בשם "סוכר בקפה", שכבר הספיק לגרוף כ-440 אלף צפיות בעמוד היוטיוב הרשמי שלו.



פרץ התארח בתוכניתה של איריס קול ב-103FM וסיפר על הסינגל: "השיר מלא באנרגיות בדיוק כמוני. אני רוקד ועושה כיף חיים בקליפ של השיר. אני מאוד אוהב את החורף בו אני נשאר לבד בחום, אך אני גם מת על האביב בו כולם יוצאים החוצה ומתחברים יחד עם המשפחות שלהם. איך שמתחיל האביב בא לי לצאת ולפתוח את החלון כדי להכניס את הבחוץ לבפנים. בקיץ הקרוב צפויות לי הופעות רבות גם במרכז וגם באילת. אני עובד על פרויקט מיוחד, כרגע הוא בגדר הפתעה ואני אספר עליו לעולם בקרוב".





"אין לי הרבה מסכות", הוסיף פרץ: "מה שרואים זה מה שאני. אני לא מסתיר דבר מהקהל שלי. אין לי מניירות, אני בעל פרופורציות לחיים ולא מרגיש צורך להסתיר את מי שאני. מי שמנסה להסתיר את עצמו, רק מבודד את עצמו ומפסיד, היו נאמנים לעצמכם ותאהבו את זה. אני מקפיד גם לצאת עם הילדים שלי לבילויים, גם אם מזהים אותי ברחוב ומבקשים תמונה, זה לא כזה ביג דיל מבחינתי. אני עושה זאת באהבה גדולה".




על השילוב בין ההופעות לחיים הפרטיים סיפר הזמר: "אני נוהג אחרי ההופעה כעשרים דקות להצטלם עם המעריצות ואז לנסוע הביתה כששקט מסביבי. במהלך הנסיעה אני מחכה שהאדרנלין ירד ונכנס הביתה למיטה בשקט בשקט ומתפלל שתאומים יישארו רדומים וזה לא יהפוך ללילה לבן. האדרנלין עושה לי טוב, אני ממש התמכרתי אליו במהלך הזמן. זה כיף כל פעם מחדש ולא רוצה שייגמר לעולם. אני זוכה לקבל הרבה מאוד אהבה כמעט בכל ערב תוך כדי שאני עוסק במקצוע שאני אוהב. זה לא מובן מאליו וזה נקי וטהור".