מייגן מרקל ראתה בדיאנה כדמות לחיקוי מאז ילדותה, וכאשר הנסיכה הבריטית, אמו של בעלה העתידי הנסיך הארי, נהרגה בתאונת דרכים בפריז ב־1997, מרקל, שהייתה בת 16, צפתה בשידור הישיר עם חבריה ולא הפסיקה לבכות. כך נטען בביוגרפיה חדשה על השחקנית האמריקאית, שבחודש הבא תהפוך באופן רשמי לחברה בבית המלוכה הבריטי.



"לדברי בני משפחה, מגאן התלהבה מדיאנה לא רק בגלל הסגנון שלה, אלא גם בשל השליחות ההומינטרית העצמאית", כך נכתב בביוגרפיה "מייגן: נסיכה הוליוודית" שאותה חיבר אנדרו מורטון, שאף חיבר בזמנו את הביוגרפיה המפורסמת על דיאנה. נינאקי פרידי, חברת ילדותה של מייגן מרקל, הוסיפה כי "היא תמיד התלהבה מהמשפחה המלכותית. היא רוצה להיות הנסיכה דיאנה 2.0".



הנסיכה דיאנה. רויטרס
הנסיכה דיאנה. רויטרס



כאשר מרקל והנסיך הארי יצעדו בטקס נישואיהם בכנסייה של טירת וינדזור ב־19 במאי, תהיה זו חתונתה השנייה של השחקנית לשעבר, שהייתה נשואה למפיק ההוליוודי טרוור אנגלסון בין השנים 2011 עד 2013. לפי הביוגרפיה החדשה, בתקופה שבה כיכבה בסדרה המשפטית "Suits" החליטה לפתע מרקל לסיים את הנישואים, ושלחה לאנגלסון בדואר את טבעות הנישואים והאירוסין. "עבור טרוור זה היה כמו רעם ביום בהיר, ואפילו ממרחק של חמש שנים הוא בקושי יכול להרגיע את הזעם שלו", כתב מורטון. "אחד החברים אמר שטרוור העריץ את מגאן וכעת הוא 'מרגיש כמו פיסה של משהו שדבוקה לנעל שלה'".





קטע נוסף בספר עוסק במפגש בין מרקל לבין מי שלימים הפך לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. כאשר מרקל הייתה אחת מ"נערות המזוודות" בשעשועון "Deal or No Deal", השתתף טראמפ באחת התוכניות כדי לקדם את "המתמחה", ומהספר עולה כי הוא חילק לכל הנערות כרטיסי ביקור והזמין אותן לבקר במסלולי הגולף שלו. תגובתה של מרקל הייתה כי טראמפ "מבחיל לחלוטין".