עפרה חזה מגיעה לבודפשט: התערוכה "גַּלְבִּי" המתחקה אחר דמותה והקריירה הענפה של הזמרת ששיריה היו ללהיטים גדולים והפכו במהלך השנים לנכסי צאן ברזל של התרבות העברית מגיעה ב-27 במאי לבירת הונגריה. התערוכה חולקת כבוד למי שזכתה להצלחה מטאורית ומקום של כבוד בתרבות הישראלית והבינלאומית כאמנית פורצת דרך היוצרת שפה חדשה, מכתיבת אופנה ובעלת ייחודית ומקוריות.



שנתיים לאחר שהתקיימה במסגרת העונה הישראלית לעיצוב של חולון, בתערוכה בבודפשט יוצגו עשרות פריטים אישיים של חזה:


שמלות של עפרה חזה שניתנו לתערוכה באדיבות יאיר חזה, אחיה, ואחייניתה אורי חזה, פריטי אספנות, תקליטים, אלבומים מכל העולם, פורטרטים של הזמרת שצולמו על ידי הצלמים – בן לם, מולה עשת, יקי הלפרין, עבודות אמנות של אורי ליפשיץ, כפיר מהצרי, יובל ישראלי. וכן קטעי וידאו באדיבות הטלוויזיה חינוכית.



עפרה חזה .מתוך צילומי העבודה על האלבום ימים נשברים 1986
עפרה חזה .מתוך צילומי העבודה על האלבום ימים נשברים 1986



יוזם התערוכה רפי וזאנה ע' מנכ״ל עיריית חולון לתרבות ואמנות שהוזמן להפיק ולהציג את התערוכה בפסטיבל: "היה לי כבוד גדול ליזום את המחווה החשובה הזו ליוצרת, אמנית, שחקנית, זמרת ומעצבת פני דור שלם שפרצה והשפיעה גם על הזירה הבינלאומית. ההזמנה של התערוכה לחו"ל מאפשרת הזדמנות להנחיל את מורשתה של עפרה לקהלים נוספים מלבד הקהל הישראלי ולשמור על ניצחיותה בקרב קהלים רבים בחו"ל שהעריצו אותה בחייה".