"דספסיטו", הלהיט הלטיני המצליח של לואיס פונסי ודאדי יאנקי מפורטו ריקו שסחף את העולם בשנה האחרונה, ממשיך לשבור שיאים והפך אמש לסרטון הראשון שזוכה ליותר מחמישה מיליארד צפיות באתר יוטיוב. שעות אחרי ששבר את השיא, החשבון ממנו הועלה הסרטון נפרץ על ידי האקרים, התמונה הראשית שלו הוחלפה בתמונה של דמויות חבושות מסיכה שמכוונות רובים לעבר המצלמה והכיתוב שלו הוחלף ל"Hacked by Prosox & Kuroi'SH & Shade & Akashi IT & KiraRoot & Xepher & SenpaiWeb & Misao" (כינוייהם של ההאקרים הפורצים).



השיר החושני, שהופיע לראשונה באתר סרטונים זה ב־12 בינואר 2017, ונהיה לנצפה ביותר בו באוגוסט שעבר, אחרי שהדיח את "גנגנם סטייל" של Psy הדרום־קוריאני וניצב במקום הראשון ברשימת סרטוני המוזיקה המועדפים של 2017. גם לאחר מכן המשיכו מיליוני גולשים לצפות בו וזיכו אותו בחציית הרף ההיסטורי של חמישה מיליארד צופים. בשעות אלו, הסרטון אינו זמין לצפיה ביוטיוב, ולחציה על הקישור אליו מובילה להודעת שגיאה.



דספסיטו despacito - הודעת שגיאה. צילום מסך
דספסיטו despacito - הודעת שגיאה. צילום מסך


השיא הזה ביוטיוב אינו היחיד של "דספסיטו". בקיץ האחרון הוא גם הפך למושמע ביותר בשירותי הסטרימינג לאור יותר מ־4.6 מיליארד האזנות ללהיט הלטיני בשירותי הסטרימינג השונים, בהם "אפל מיוזיק" ו"ספוטיפיי". הוא גם ניצב זה 16 שבועות בראש רשימת השירים המבוקשים בשירותי הסטרימינג בארה"ב. עד שהעניין יסודר, הגרסה הרשמית של השיר כאמור לא זמינה להשמעה, והמעריצים נאלצים להסתפק ברמיקס של ג'סטין ביבר לשיר, או גרסאות אחרות.