שירות הזרמת המוזיקה הפופולרי ספוטיפיי (Spotify) הושק בישראל לפני קצת יותר מחודש, והיום (ראשון) מגיעים נתונים ראשונים לגבי הרגלי ההאזנה של הישראלים. השירות שהחל לפעול לראשונה בשנת 2008, מכיל למעלה מ-159 מיליון משתמשים, 71 מיליון מנויים, ו-35 מיליון שירים, מהם פרסמו מנהלי החברה את עשרות המובילים.


השירים המושמעים על-ידי אמנים ישראליים, כוללים נציגות רחבה של הזמר הים תיכוני לצד שירי פופ ורוק שקט. במקום הראשון נמצא הלהיט "Toy" של נטע ברזילי אשר יככב בתחרות האירווזיון הקרובה, למקום השני התברג "שני משוגעים" של עומר אדם, כשבמקום השלישי נמצא נדב גדג' עם "אולי נדבר". במקום הרביעי עדן בן זקן עם "תל אביב בלילה", וסוגר את החמישיה איתי לוי עם "שתישרף אהבה".



עומר אדם הוא הזמר הפופולרי ביותר ב-Spotify בקרב המשתמשים הישראלים, כאשר דרייק נמצא ממש מאחוריו. במקום השלישי נמצא קנדריק לאמר, במקום הרביעי הראפר XXXTENTACION,  והמפיק המוזיקלי Marshmello מדורג חמישי. אגב, אד שירן אשר דורג לא מזמן במקום השני כזמר המוביל בכל הזמנים ב-Spotify, הגיע בישראל רק למקום השישי.

נטע ברזילי בראש מצעד ההשמעות. יח"צ
נטע ברזילי בראש מצעד ההשמעות. יח"צ


השיר המושמע ביותר ברשימות הבינלאומית והישראלית יחד הוא "God`s Plan" של Drake. הזמרת Dua Lipa מדורגת במקום השלישי עם IDGAF. במקום הרביעי עומר אדם עם "שני משוגעים" ו-Friends של Marshmello מדורג במקום החמישי.