הצד האפל של מריה קארי: בשבוע שעבר חשפה הזמרת המצליחה כי היא מתמודדת בשנים האחרונות עם הפרעה דו קוטבית, המוכרת יותר בשמה מאניה דיפרסיה. הכוכבת חשפה בריאיון למגזין פיפל, כי מאז 2011 - אז גילתה על ההפרעה, היא חיה בחשש שמישהו יגלה, והמשא הזה כבד מאוד עבורה. קארי הוסיפה שהיא מקבלת טיפול, מקיפה עצמה באנשים חיוביים ועושה את מה שהיא אוהבת - מוזיקה.



 

I'm grateful to be sharing this part of my journey with you. @mrjesscagle @people

A post shared by Mariah Carey (@mariahcarey) on



בפוסט שהעלתה אתמול לאינסטגרם כתבה הזמרת כי היא מרגישה התרוממות רוח מכל התמיכה שקיבלה, ומלאת השראה מכל הסיפורים ששמעה בעקבות הפרסום. אנחנו נאחל - רק בריאות.





כמה הייתם משלמים על דלת משומשת בחדר בית מלון?


בעידן הנוכחי אין דבר שלא תוכלו למכור, ופריט מיותר עבור אדם אחד יכול להתגלות כאוצר לאדם אחר. וכך, דלתות ישנות של בית מלון בניו יורק נמכרו השבוע תמורת סכום כולל של מאות אלפי דולרים, רק בגלל שפעם, בחדרים בהם הן היו מותקנות, ישנו כמה מפורסמים.

מלון צ'לסי בניו יורק שיכן לאורך שנות פעילותו עשרות אומנים, אנשי רוח, סופרים ומוזיקאים מפורסמים, כמו בוב דילן, לאונרד כהן ואחרים. האחרון אפילו כתב שיר על המלון, שהפך להיות אחד המוכרים שלו.



פרט לאורחים, היו גם לא מעט דיירי קבע במלון המפורסם שסגר את דלתותיו לאירוח ב-2011. אחד מהם הבחין לאחרונה כי כמה דלתות שהותקנו בחדרי האירוח הוסרו ונזרקו. הדייר הבין את הפוטנציאל והחליט לקחת ולהציע אותן למכירה פומבית.

כך יצא שהדלת של החדר בו שהה בעבר בוב דילן נמכרה תמורת 100 אלף דולרים, הדלת של החדר בו בילו את הלילה לאונרד כהן וג'ניס ג'ופלין שניהלו אז רומן, נמכרה ב-85 אלף דולרים, בעוד שהדלתות של החדרים של מדונה וג'ימי הנדריקס נמכרו ב-13 אלף דולרים.



הדייר שמכר את הדלתות אמר בריאיון לניו יורק טיימס כי מבחינתו הדלתות הללו הן היסטוריה ויופי, ומחוברות לליבו. נראה שתמורת הסכום הנכון – הוא היה מוכן לפתוח את ליבו וגם כמה דלתות.