הרכב הרייב-ראפ הדרום האפריקאי מקייפטאון, די אנטוורד (DIE ANTWOORD), חוזר לישראל אחרי שנתיים. הראפר נינג'ה (וטקין טיודור ג'ונס), ויולנדי ויסר (אנרי דו טויט) על שלל התלבושות ההזויות, תנועות הריקוד הגסות, הקללות והקליפים המרהיבים שלהם, יעלו על במת ה"לייב פארק" ראשון לציון, ביום חמישי, ה-2 לאוגוסט השנה.



המופע הקודם של השניים היה עמוס בביטים וולקניים מקפיצים שעליהם ניצחו הזמרת האנרגטית יולנדי שלנצח נראת כמו ילדה מופרעת, ושותפה נינג'ה עם החרוזים הקטלניים שלו. יחד הם יצרו עולם מקביל עמוס דימויים אפריקאים-מערביים-אקלקטיים שלא יכול להשאיר את הצופים אדישים.





אלבומם האחרון שיצא בשנת 2016, "Mount Ninji and Da Nice Time Kid" ממשיך את הקו הסוריאליסטי המבעית שהפך לסימן ההיכר שלהם עם להיטים מקפיצים המלווים בקליפים בומבסטיים. 


עוד לפני, צבר הצמד תהילה בזכות הדימויים הוויזואליים ההזויים והפרובוקטיביים בקליפ "ENTER THE NINJA", אליהם הצטרפו להיטים אחרים של ההרכב כמו "I Fink U Freeky" , "Fatty Boom Boom" "Rich Bitch" "Baby's On Fire" ו-"Cookie Thumper".



המכירה נפתחת היום (שני), בשעה 18:00. מחירים הכרטיסים, כרטיסים 239 ש"ח במכירה מוקדמת, כאשר המחיר המלא עומד על 289 ש"ח, www.tmisrael.co.il ,*9964