משפחתו של צביקה פיק הגיבה היום (שלישי) באופן חריג על השמועות שנפוצו על מותו של הזמר המפורסם שעבר אירוע רפואי במהלך טיסה מלונדון לישראל. בהודעה שפרסמה המשפחה, הוכחשו השמועות, והמשפחה אף מסרה כי מצבו של פיק משתפר והוא צפוי לחזור לישראל בזמן הקרוב. "חרושת השמועות שרצות בשעות האחרונות ברשתות החברתיות אינן נכונות והן בפירוש חסרות שחר", מסר דוברו של פיק, שיר פינטו, שהוסיף עוד כי: "מצבו של צביקה פיק הולך ומשתפר ולפיכך צפוי להגיע לארץ בקרוב".



כזכור, במהלך טיסה מלונדון לישראל לפני כשבוע, חש הזמר המפורסם ברע, ולאחר התייעצות עם רופא שהיה על המטוס, החליט קברניט המטוס להנחיתו בווינה, שם פונה הזמר לקבלת טיפול רפואי והוא מאושפז בבית חולים אוסטרי מאז האירוע. ביום האירוע נמסר מטעמו כי במהלך הטיסה "הזמר צביקה פיק חש ברע במהלך הטיסה. הצוות המקצועי קיבל את החלטה שנכון להנחית את המטוס ולבצע בדיקות מקיפות יותר ללא לקיחת סיכון. ‏הזמר כרגע הגיע לטיפול בבית חולים מקומי בווינה ולהערכת מצב. כשתסתיים האבחנה והתוצאות אנו נוציא הודעה".



דף הוויקיפדיה של צביקה פיק
דף הוויקיפדיה של צביקה פיק



היום, כאמור, נפוצו ברשת שמועות על מותו של הזמן, ודף הוויקיפדיה שלו אף כתב למשך זמן מה כי הוא הלך לעולמו. שמועות אלה, כאמור הוכחשו על ידי המשפחה, ודף הוויקיפדיה תוקן מספר פעמים במהלך היום בעקבות דיווחים על מותו.