רשת האינטרנט התמלאה היום (שלישי) בשמועות כי הזמר צביקה פיק נפטר לאחר שאושפז בעקבות אירוע בו חש ברע במהלך טיסה מלונדון. נציגיו של המוזיקאי, שלא מסרו בשבוע האחרון פרטים על מצבו, החליטו לפנות לתקשורת ולהכחיש את הדיווחים. שיר פינטו, מנהל יחסי הציבור ודוברו של צביקה פיק דיבר על חרושת השמועות בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM.



"מדובר בשקר. משעות הלילה המאוחרות אני מקבל שמועות כאלה ואחרות מאנשים פרטיים, מהמשרד, מוצף באלפי שאלות ושמועות הזויות וחסרות שחר, דברים שלא עלו בדמיוני מעולם, דברים שלא עלו במוחי", סיפר פינטו. "אני לא רוצה לפרט כדי לא להעביר צמרמורת. כמה רוע לב יש לאנשים". 


צביקה פיק נמצא על המטוס לארץ וצפוי לנחות בקרוב

"אני אומר באופן חד וברור, כל חרושת השמועות שאתם מקבלים בשעות האחרונות אינה נכונה וחסרת שחר", הוסיף הדובר. "המצב הבריאותי של צביקה, אני ארגיע אתכם ואת העם, הולך ומשתפר. צביקה צפוי להגיע לארץ בקרוב, לא יודעים במדויק מתי". 




הכל התחיל בגלל טיסה שהוא לא הרגיש בה טוב.
"כרגע הוא נמצא ומאושפז תחת בדיקות רפואיות בבית החולים בווינה. משפחתו גם נמצאת איתו, ברגעים אלו. כמה שעות אחרי המקרה הם טסו אליו, הוא בידיים טובות. אנחנו מחכים לראות אותו פה איתנו בריא, שלם ועל במות ישראל".

הטיסו רופאים מהארץ?
"צוות רפואי אוסטרי מטפל בו. בשלב זה אני לא יודע לפרט ולהרחיב בנושא, האם יחזור. אנו מקווים לטוב. נשמור על צנעת הפרט".

צביקה פיק. זוהר שטרית
צביקה פיק. זוהר שטרית