האיש שחיבר את הסלסולים של בן אל תבורי למכונת החרוזים של סטטיק, ולקח חלק בהפיכת המותג "סטטיק ובן אל" להצלחה הכי גדולים במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, מקבל כבוד מהאגודה השומרת על זכויות היוצרים בישראל - אקו"ם. פרס על שם יאיר רוזנבלום על הישג השנה, יוענק במאי הקרוב ליוצר ג'ורדי ג'ורדליש, או בשמו הפחות מוכר, ירדן פלג.



המעבד המוזיקלי שעובד בצמוד לצמד המצליח, יצר איתם את הלהיטים הגדולים לאורך הקריירה שלהם, והשנה היה אחראי לשירים "נמסטה", "הכל לטובה", ו"טודו בום". בין השאר לקח ג'ורדי השנה צעד קדימה, והפך לשופט בתוכנית הריאליטי "גוט טאלנט ישראל".



ג'ורדי, "גוט טאלנט". צילום מסך
ג'ורדי, "גוט טאלנט". צילום מסך



פלג היה אחראי בין השאר גם לעובדה כי צמד הזמרים המצליח סטטיק ובן אל תבורי חתמו לפני כחודש על חוזה, שנחשב לחוזה היקר ביותר בתולדות עולם הבידור הישראלי, לתקופה של עשור בחברת "Capitol Records" האמריקאית, מקבוצת EMI ומבית יוניברסל גרופ.



"מפתה מאוד להגיד שלבחור בג'ורדי כמעבד השנה היה 'קל ...'", כתבו השופטים בנימוקים לזכייה. "הצליל המיוחד שיצר בעבודותיו, והמעטפת המפוארת בה עטף את להיטי הענק של סטטיק ובן אל הופכת אותו למשהו בולט בנוף המפיקים המוסיקליים והמעבדים בשנה האחרונה. אוזן קשובה לכל הנעשה בעולם, שילוב מנצח של צלילים מפעם וביטים הכי עדכניים, והקפדה על כל צליל ותדר. ההצלחה העצומה לצד הביקורת המהללת הם עדות חותכת לכך".



טקס הענקת פרסי אקו"ם, יתקיים ביום רביעי , 30.5.18 באולם ה-"סיטי הול" החדש בסינמה סיטי, גלילות.