הזמר צביקה פיק עלה היום (חמישי) על טיסת אל-על לישראל, ונחת בנמל התעופה בן גוריון, אחרי שאמש חזר להכרה, לאחר שאושפז בעקבות אירוע בו חש ברע במהלך טיסה מלונדון. המוזיקאי, שהגיע בשבוע שעבר לבית החולים הציבורי בווינה, ומאז היה מטופל במחלקה הנירולוגית במקום, הועבר לאמבולנס ועשה את דרכו לבית חולים במרכז הארץ להמשך טיפול.



בהודעה שפרסמה אמש המשפחה, הוכחשו השמועות כי הזמר נפטר, והמשפחה אף מסרה כי מצבו של פיק משתפר. "חרושת השמועות שרצות בשעות האחרונות ברשתות החברתיות אינן נכונות והן בפירוש חסרות שחר", מסר דוברו של פיק, שיר פינטו, שהוסיף עוד כי "מצבו של צביקה פיק הולך ומשתפר ולפיכך צפוי להגיע לארץ בקרוב".



כזכור, פיק חש ברע במהלך טיסת אל על, שיצאה מנמל התעופה היתרו בלונדון לכיוון נתב"ג, ורופא שהיה במטוס בדק אותו. בתום התייעצות גם עם רופאו של פיק הוחלט לפנות אותו במהירות האפשרית. לאור זאת, קברניט המטוס החליט לנחות בנמל התעופה הקרוב ביותר ועשה זאת בווינה, שם הוא מאושפז.

צביקה פיק ובת זוגו שירה מנור. צלם: פאביאן קולדורף
צביקה פיק ובת זוגו שירה מנור. צלם: פאביאן קולדורף


מטעמו של צביקה פיק נמסר אז כי "במהלך בטיסה לישראל הזמר צביקה פיק חש ברע. הצוות המקצועי קיבל את החלטה שנכון להנחית את המטוס ולבצע בדיקות מקיפות יותר ללא לקיחת סיכון. ‏הזמר הגיע לטיפול בבית חולים מקומי בווינה".