שבועיים חלפו מאז שביונסה כבשה את בימת פסטיבל קואצ'לה בקליפורניה עם מופע בלתי נשכח, ועם איחוד מרגש במיוחד של שלישיית דסטניז צ'יילד. היום אנחנו מגלים שיכול להיות שזו הייתה רק ההתחלה. לפי הפרסומים באתרי המוזיקה, שלישית הבנות תתאחד שוב בסיבוב ההופעות המשותף של ביונסה וג'יי זי - "On the Run 2", שיצא לדרך בחודש יוני הקרוב.



מישל ויליאמס, וקלי רולנד יצטרפו לסיבוב העולמי, ויאחדו כוחות שוב בתזמון מושלם, 20 שנה בדיוק אחרי שיצא אלבום הבכורה של הדסטניז צ'יילד, כך מפרסם מגזין הסאן.





מקור אמר למגזין כי שלישיית הבנות מאוד נהנו לעבוד יחד שוב, אחרי הרבה שנים שלא הופיעו כהרכב, וכעת ביונסה נלהבת במיוחד לשלב את השתיים בסיבוב ההופעות העולמי שלה.



לפי ההערכות, רולנד וויליאמס מחויבות לפרויקטים נוספים ולכן לא ברור האם הן יצטרפו לכל ההופעות, אך בחלק לא מבוטל מהמופעים תהיה לקהל הפתעה מאוד חיובית, הוסיף המקור.



 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on


האיחוד המדובר עושה לכם חשק להזמין כרטיסים להופעה? היכנסו עכשיו לאתר ולאפליקציית eco99fm והזמינו כרטיסים לסיבוב ההופעות המשותף של ביונסה וג'יי זי, אולי תזכו לראות שם גם את האיחוד ההיסטורי של הדסטניז צ'יילד!




בוב דילן בהסבת מקצוע


לבוב דילן לא משעמם. הזמר שיחגוג בחודש הבא יומולדת 77, החליט לאחרונה להשיק ליין וויסקי משלו שנקרא Heaven’s Door.



בשנת 2015 הזמר הגיש בקשה לרשום את המונח “bootleg whiskey” כסימן מסחרי, מה שצד את עינו של יזם שהחליט להרים את הכפפה ולייצר יחד עם דילן קולקציה חדשה של וויסקי, שכוללת 3 סוגים, כך מדווח הניו יורק טיימס.




דילן אמר בהודעה לתקשורת כי רצה לייצר קולקציה של וויסקי אמריקאי שמספר סיפור. הזמר סיפר כי לאורך השנים טייל בכל העולם וטעם את סוגי הוויסקי הטובים והאיכותיים ביותר, וכעת, הוא יכול לומר בוודאות כי הוויסקי שייצר הוא וויסקי מצוין.

הבקבוקים של דילן יימכרו במחיר שנע בין 50-80 דולרים. מהדורה מוגבלת של בקבוקי חיימר מאוירים בציור של דילן, תימכר גם היא – בעלות של 300 דולרים לבקבוק.