ממריאים: לפני כחודש וחצי נודע כי סטטיק ובן אל תבורי חתמו על חוזה בינלאומי בחברת התקליטים "Capitol Records" שהחתימה את פרנק סינטרה, הביטלס ורד הוט צ'ילי פפרס, לתקופה של לא פחות מ-10 שנים, והם הולכים לצאת לקריירה חוצת גבולות. כעת, השניים מכריזים על הצעד הגדול הבא שלהם - מופע בהיכל מנורה מבטחים.



זו פעם ראשונה שסטטיק ובן אל "פותחים קופות" במופע שהוא לגמרי שלהם, נראה שהם חיכו שתהיה להם כמות מספקת של שירים, כדי להחזיק ערב שלם. עוד מבטיחים מנהליהם של השניים "מופע שלא היה כמותו בישראל" ויתרה מכך, על הבמה יתארחו אורחים בלתי צפויים מהשורה הראשונה, אותם הם לא יחשפו עד יום המופע. המכירה למופע תפתח ביום ב' בשעה 18:00.



בנוסף, היום השעה 10:00 ישיקו השניים שיר את השיר העשירי שלהם (אם מחשיבים את #דוביגל) הנושא את השם "kawaii". המשמעות של הביטוי, היא "חמוד" ביפנית, והוא מתייחס למוצרי פופ מתוקים וילדותיים כמו "הלו קיטי", חוברות קומיקס בסגנון "מנגה" ועוד. בקליפ, נראים השניים לבושים בסגנון הייחודי שלהם, בשילוב עם דוגמנים ודוגמניות הלבושים בסטייל "קוואי" למשעי, עם אביזרים ורודים, פנינים ומדבקות על הפנים.

בתוך כך, ממשיכים הזמרים המצליחים בסיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם, ומעלים תמונה מארה"ב עם איש העסקים חיים סבן, שהחתים אותם על החוזה המדובר, זמן קצר אחרי שהתחילו להופיע מעבר לים. נראה שבהחלט יש למה לחכות.


סטטיק ובן אל מהיכל מנורה מבטחים, 17.06.18