היום בערב (שלישי) תעלה נטע ברזילי על במת האירוויזיון בשלב חצי הגמר, שישודר בשעה 22:00 בערוץ "כאן 11", עם שירה "TOY" ותנסה להתברג לעשיריית השירים שיעלו לגמר הגדול במוצאי שבת. על פי ההימורים ברשת, נראה כי הנציגה הישראלית מחזיקה בסיכויים הגבוהים ביותר שהיו לישראל לזכות בתחרות ולהביא את אירוויזיון 2019 לירושלים.

בחזרת השופטים נטע היתה מעולה אך מי שבאמת גרמה לאפקט וואו בכל הנוגע לביצוע השיר היא קפריסין שממשיכה לטפס בטבלאות ההימורים ולאיים על נטע - היא אף הצליחה להתמקם במקום הראשון נכון לכתיבת שורות אלה, ולעקוף את הנציגה הישראלית.

רגע לפני שהיא עלתה על המטוס לליסבון ועזבה אותנו כדי להתחיל בחזרות למופע הגדול, סיפרה נטע ברזילי ל"מעריב אונליין", במסגרת אירועי "Israel Calling 2018", על ההכנות והתחושות לקראת התחרות.
 
רבים מהמרים עלייך, חוזים לך סיכויים גבוהים לזכות. האם את מרגישה אחריות כבדה על כתפייך?
"תשמע, החיים הם מטריקס. אתה יכול לבחור להתייחס לזה, ולקחת את זה ברצינות, ואתה יכול לבחור לחשוב על זה שאתה עושה את מה שאתה אוהב. הכל בסופו של דבר זה שטויות, ואני עושה את מה שאני אוהבת, וכשאני עולה על הבמה אני מרגישה כאילו זה הדבר הכי קל וקליל בעולם".

"אני מרגישה שאני עושה את זה כאילו אני דג בתוך המים. וזה לא מרגיש לי מלחיץ", הוסיפה ברזילי. "ואם זה ירגיש לי מלחיץ אז הלך עלינו, אז כדאי לנו שלא להילחץ. מרגש נורא לראות את התמיכה הישראלית, מבחינתי זו שליחות, אין בי פחד על איך שזה ייצא".

ההימורים עלייך, מקלים עליך? מקשים עלייך?
"זה מגניב. אני שמה את הידיים על ההגה ומשתדלת לקחת אוויר".