כוכבת הילדים והזמרת רינת גבאי סיפרה בראיון לאיריס קול ב-103FM על הסינגל החדש שלה, "בן יהודה", מתוך אלבום הבכורה שלה, ועל הפרידה המקצועית והמנהל האישי שלה ב-14 שנים האחרונות, שהוא גם בעלה. גבאי  דיברה גם על חוויותיה בעת צילום סדרת הטלוויזיה "מחוברים", וחשפה את תוכניותיה להמשך. "עברתי הוריקנים בסופ"ש האחרון", אמרה הזמרת, "כתבות רבות סיפרו על ההחלטה שלי להפריד כוחות מקצועיים ביני לבין בעלי שניהל אותי שנים רבות והסיקו מכך שאנחנו נפרדים גם במישור הזוגי". 


"'מחוברים' הייתה חוויה לא פשוטה אך היא גם עשתה לנו משהו נפלא", הוסיפה הזמרת שנכנסה לאחרונה לעולם המוזיקה למבוגרים. "היא משכה אותנו לקצוות של עצמנו וגרמה לנו לראות בעצמנו דברים נפלאים".



"אני לא חולמת על קיסריה, מעדיפה להגשים דברים בווליום שלי"

"נוצרו אצלי רצונות לצאת לדרך ולשיר במגרש של הגדולים. הבטחתי את הדבר הזה לקהל, אני לא חולמת על קיסריה אלא רוצה להגשים את הדברים בווליום שלי. דורון מאוד התנגד לצעד הזה במהלך כל הפרקים של התוכנית 'מחוברים', ישבנו וחשבנו איך אנחנו עושים את ביחד והבנו שזה לא בריא לנו. גם בחנוכה הקרוב אנחנו נפצל כוחות וניקח אוויר מבחינה מקצועית, זה משמעותי עבורנו. אני רואה בזה צעד מאוד בוגר ומדרגה נוספת בקשר שלנו שמאלצת אותנו לחיות באהבה ובשלום. מכאן ועד פרידה הדרך ארוכה מאוד".

"את לא מבינה מה קרה לסבתות של הילדות שקראו את הכתבות", שיתפה רינת גבאי: "הן חוו התקף לב וכמעט נסענו לבית חולים. הן התחילו לשאול אותנו למה לא סיפרנו והיו בטוחות שמה שכתוב בעיתון זו האמת, ומה שאנחנו מספרים להן זה רק בניסיון להרגיע את הרוחות. אני חוזרת ואומרת עברנו שלבים בזוגיות ובקריירה וזכותנו להחליט לשנות. דורון עדיין ממשיך לבשל בבית ואני ממשיכה לנגן".



עוד הוסיפה: "בשלב מסוים חששנו שהכותרת תייצר מציאות. יצאנו לנשום בנמל תל אביב ודורון נכנס ללחץ, אמרתי לו מיד שהוא חייב לצאת מזה ולא לתת כוח לדבר הזה. עשינו את ההחלטות הבוגרות שלנו וזה בסדר".

איריס קול התייחסה לדבריה: "אנחנו חיים במין עולם בו הדברים נאמרים ונכתבים במהירות וגם אם תבוא התנצלות היא בדרך כלל נסתרת מהעין. בחיים לא שמעתי אותך ככה ועוד דווקא כשהסינגל החדש שלך עוסק באנרגיות טובות ובאופטימיות".

"זה היה כל כך קשה", הוסיפה, "במהלך כל סוף השבוע שלא הצלחתי להתרומם ואמרתי לעצמי 'מה זאת השבת הזו', מצד שני ידעתי שאני צריכה לצאת לחגוג את הסינגל החדש שהוצאתי. כשאני שומעת את מילות השיר עכשיו אני מלאה בדמעות בעיניים".

עריכה: איתמר זיגלמן