נטע ברזילי, נטע ברזילי, ועוד קצת נטע ברזילי. זה אולי הנושא החם ביותר שקיים היום (חמישי) בשיח הישראלי, פרט לתקיפה בסוריה (וכמובן האח הגדול). הזמרת הישראלית, שכבשה את לב הקהל הישראלי, בעיקר עם פנטזיות לזכיה, העניקה היום ראיונות למספר כלי תקשורת, ובריאיון לגלי צה"ל, התייחסה אף למשקל גופה, בעקבות שאלה של אילנה דיין.

נסי לקחת אותי לשניות הראשונות על הבמה בליסבון
"הייתי בפוקוס מטורף. אמרתי לעצמי 'תראי להם שזה קטן עלייך. הכל בסדר\ זה כולה שיר. הכל קטן. אין שום דבר. אי אפשר להכיל את הגודל. רק בבוקר צפיתי בזה ובחלקים. לאנשים רגילים קשה לשמוע הקלטה של עצמם, אז תמיד לוקח לי יומיים עד שאני באמת רואה נאמבר שלי. תמיד יש ספק. את לא יודעת מה יוצא החוצה, את לא יודעת מה קרה, איזה סאונד היה, אין לך שליטה.

"את יכולה להיות הכי טובה שאפשר אבל יש כל כך הרבה עוד גורמים אני הרגשתי שאני פרפקציוניסיטית והמבקרת הכי גדולה של עצמי. ירדתי מהבמה וידעתי שכאילו יכולתי יותר תמיד אני אומרת את זה לעצמי. איך שירדתי מהבמה חיפשתי את אמא שלי ושאלתי 'איפה ההורים שלי, איפה אמא שלי? לא עניין אותי אף אחד חוץ מהאנשים הקרובים. אני עדיין לא מצליחה להביט מבחוץ. אסור לי לצאת מפוקוס. כל הזמן אני צריכה להישאר על הקרקע. יש לי מלא משימות". 
מפחיד אותי שאחרי זה מישהו יקח אותך ויבטיח לך קריירה אדירה, תרזי ואז תאכזבי מלא אנשים

"אז שיתאכזבו. תקשיבי, אני הולכת להיות אני ולא הולכת לדפוק חשבון ואם אני אעשה דיאטה ואוריד 40 קילו אז זה יקרה. אמא שלי, כשהפסקתי לשיר ג'ז התמוטטה. את מבינה שזה לא קשור למידה שלי. אני בכל מידה אוהב את עצמי, גם עכשיו אני כשאני במידה כזאת וגם כשאהיה כוסית. אני אוהב את עצמי בכל מידה".
את מקבלת אני בטוחה תגובות מבנות שזה עושה להם המון
"זה מדהים, אבל הגוף שלי הוא הגוף שלי ואם אני מחליטה מלשנות או להישאר ככה זה עצמי זה הקטע בעוצמה הזו את יודעת איזה מפחיד היה לקבל את השיר הזה אבל אנשים משתנים אני מתכננת להשתנות כל הזמן. גם בבחירות המוזיקליות שלי, לעשות קרקורי תרנגולת מול 200 אלף איש, אבל זו בחירה מוזיקלית מאוד מסוימת ומסוכנת. אבל זאת אני. אני מאוד אוהבת לשחק עם החוקים וזאת האמת הפנימית שלי. עד מוצ"ש אני רוצה להספיק ליהנות קצת. אנחנו עובדים קשה, ויש הנאות קטנות לצד עבודה קשה. אני מאוד נהנית תוך כדי עבודה. תמיד יש את המקום. אני חושבת כבר על היום שאחרי כשאני כותבת את השיר החדש שלי". 
יש אחווה עם הקפריסאית?
"היא מקסימה. יש את הקטע שכישראלים אנחנו קולטים צביעות ונימוס אירופי ויש את זה הרבה, אבל אצלה זה כאילו נורא בווייב שלנו. היא לא מזויפת. היא מאוד אותנטית. 
במוצ"ש יש צופה אחד שתשירי עבורה עבורו
"אני שרה להורים שלי".