שלום עולמי: רק לפני יומיים זכתה ישראל באירוויזיון עם הופעה בלתי נשכחת של נטע ברזילי בגמר הגדול שנערך בליסבון, פורטוגל, ויומן ההופעות שלה כבר מתחיל להתמלא. לאחר שבמוצאי השבת השופטים העניקו לברזילי את המקום הרביעי, הגיעה הצבעת הקהל שהעלתה אותה למקום הראשון, כשהיא עוקפת את הנציגה הקפריסאית שהובילה עליה בטבלאות ההימורים. היום (שני), אנחנו מתבשרים כי שתי הזמרות שהתחרו על המקום הראשון עשויות להופיע על אותה במה.



ל"מעריב אונליין" נודע כי אם הכל יעבוד כמתוכנן, המתמודדת הקפריסאית אלני פוריירה תגיע לתל אביב במסגרת מצעד הגאווה. עיריית תל אביב נמצאת במגעים עם נציגיה של הזמרת, להבאתה להופעה באירוע הפותח של שבוע הגאווה שיחל ב-8 ליוני.





מ"עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור", המייצג את  ברזילי נמסר: "נטע מאוד תשמח אם שיתוף הפעולה עם אלני פוריירה ייצא לפועל. נטע ואלני התחברו מאוד במהלך התחרות".





כזכור, אחרי הופעתה של נטע בחצי הגמר השיר של קפריסין עקף את ישראל בטבלאות ההימורים. פוריירה אף הצליחה להתמקם במקום הראשון, ונטע נדחקה את המקום הרביעי אחרי שלמקומות השני והשלישי נכנסו נורווגיה וצרפת, בהתאמה. כידוע, למרבה המזל, טבלאות ההימורים לא שיקפו את המציאות, והתחרות תתקיים בשנה הבאה בירושלים.