מחקר חדש קובע כי למעריצים של טיילור סוויפט יש סיכוי גבוה יותר להתנגד לנישואים חד מיניים. שמעתם נכון. מסתבר שהמעריצים של סוויפט, סובלים מהומופוביה קלה. במחקר השתתפו כאלף נבדקים אמריקאים שנשאלו שאלות הקשורות למוזיקה, פוליטיקה וגם לסוגיות חברתיות.



לפי התוצאות, כמעט 20 אחוזים מהמשתתפים שטענו כי הם מעריצים את טיילור סוויפט, טענו כי בנוסף, הם גם מתנגדים לנישואים חד מיניים.





המצב גרוע יותר עם מעריציה של סלין דיון. שם – קצת יותר מ-22 אחוזים התנגדו לנישואים חד מיניים! הצילו את המצב המעריצים של ליידי גאגא, דיוויד בואי, טו פאק שאקור וליל ויין – שדווקא גילו פתיחות לאפשרות של נישואים של בני אותו המין. 


מה רכשה ביונסה במסע השופינג האחרון שלה?

כשקוראים לך ביונסה ויש לך לא מעט כסף בחשבון הבנק  את יכולה להרשות לעצמך לקנות כמעט כל מה שבא לך, עם זאת, הרכישה האחרונה של קווין בי, הצליחה להפתיע גם אותנו.

לא נשאיר אתכם יותר מידי במתח, לפי הדיווחים באתר TMZ, ביונסה קנתה לעצמה… כנסייה! הנכס, שנבנה לפני יותר מ-100 שנים, משתרע על פני שטח של כ-700 מטרים, ונמצא בניו אורלינס, ממש קרוב לביתה של האחות – סולאנג'.



הצעת המחיר על הכנסייה עמדה על 850 אלף דולרים וביונסה, קפצה על המציאה. בהודעה על מכירת הנכס נכתב כי לשטח יש אפשרויות רבות לפיתוח, ניתן להסב אותו למגורים, להשאיר אותו ככנסייה, אפשר להשתמש בו כשטח מסחרי, ועוד. 

האתר מדווח כי אומנם הייעוד המקורי של המקום הוא כנסייה, אך עם זאת, המבנה כבר לא משמש לתפילות. לא ברור מה הכוונות היזמיות של ביונסה, ומה היא מתכננת לעשות עם הרכישה החדשה שלה – כך או כך, שיהיה במזל.