כיצד מיק ג'אגר מתכונן להופעות? להקת הרולינג סטונס הופיעה אמש בלונדון לאחר שסיבוב ההופעות שלה בבריטניה נפתח רק בשבוע שעבר. בטרם החל הסיבוב, מיק ג'אגר הסולן האגדי של ההרכב, חשף איך הוא מתכונן לפני כל הופעה.



ג'אגר סיפר בראיון לסוכנות הידיעות AP כי הוא אוהב להיות עם עצמו לפני העלייה על הבמה. "מאחורי הקלעים לפני ההופעה אני אוהב להירגע ולהסתלבט" סיפר ג'אגר. "אני מוציא את כולם מהחדר, נרגע ושר לעצמי, אני שם שירים של בוב מארלי" סיפר.





ג'אגר הוסיף כי הוא לא רק מחמם את הקול – אלא גם את האגן, או במילים אחרות, הוא רוקד לעצמו כדי להתחמם לפני העלייה על הבמה. לפי סרטון שעלה לאחרונה בטוויטר של ג'אגר, ומציג כמה תנועות מרשימות במיוחד, נראה שהזמר שיחגוג בקרוב יומולדת 75 בהחלט יודע מה הוא עושה. שרק ימשיך כך!






 אז מיהו הדונלד האמיתי?

שמו של צ'יילדיש גמבינו – שחקן וראפר אמריקאי, עלה לאחרונה לכותרות בעיקר בזכות שיר חדש שלווה גם בקליפ ביקורתי במיוחד שנקרא This Is America, המציג באופן חשוף כלי נשק ואלימות - נושא די רגיש אצל האמריקאים. אם טרם נתקלתם בשם הלא שגרתי צ'יילדיש גמבינו, אז זהו כמובן שם הבמה של דונלד גלובר – כוכב הסדרה "אטלנטה", ואחד השמות המדוברים ביותר בעולם המוזיקה.



לגלובר מסתבר, מעריצים יצירתיים במיוחד, שהחליטו להשתמש בפלטפורמת רדיט - לוח מודעות מקוון, לטובת קידום המוזיקאי האהוב עליהם. המעריצים הבינו את הפוטנציאל הטמון בדימיון בין שמו הפרטי של הראפר לשמו של נשיא ארה"ב והחליטו לייצר תעלול רשת מצחיק במיוחד.




תחת העמוד – the Donald שהוקדש עד כה לשיח על תרומתו הרבה של דונלד טראמפ לחברה המודרנית, מעריציו של גמבינו החליטו שהגיע הזמן שדווקא הדונלד שלהם יקבל את הבמה, והציפו את העמוד בתמונות ובממים של דונלד גלובר – כלומר צ'יילדיש גמבינו.

אם תגללו בעמוד לא תמצאו זכר לדונלד טראמפ, כי לדברי המעריצים של גלובר – הוא הדונלד האמיתי. בהחלט משעשע!