לפני שלושה שבועות דווח ב"חברת החדשות" כי הזמרת שאקירה, תגיע להופעה גדולה בישראל, אשר תתקיים בפארק בירקון בתל אביב בתשעה ביולי, אך כעת מסתמן כי המעריצים יכולים לפנות את היומן. מה שהיה אמור להיות מופע יחיד וראשון של הזמרת הקולומביאנית בארץ, נדחה לתאריך לא יודע בגלל האירועים ברצועת עזה ולחץ ה-BDS.



חברת ההפקה "לייב ניישן" פרסמה הודעה בטוויטר על פיה: "התקשורת פרסמה דיווחים שגויים על פיהם שאקירה תופיע בקיץ הקרוב בתל אביב, אך אף תאריך בקיץ הקרוב לא יהיה אפשרי. שאקירה ו'לייב ניישן' מקווים להביא את המופע לישראל בעתיד". גורמים מקורבים להפקה מסרו כי אכן נדחה תאריך הגעתה של הזמרת המצליחה לישראל, ובימים אלה נמצאים הצדדים בבדיקה לתיאום מועד חדש להופעה.





יש להבהיר כי מכירות הכרטיסים לאירוע טרם נפתחו, אך החוזה עם הזמרת נחתם. זו אמנם הייתה אמורה להיות הופעתה הראשונה בישראל, אך היא ביקרה בארץ בעבר, ואף הגיעה לבית הספר הדו לשוני בירושלים.



שאקירה הפכה לאחת מהזמרות המוערכות ביותר בכל הזמנים כאשר זכתה בכ-255 פרסים שונים, כשהעיקריים מביניהם הם: חמישה פרסי המוזיקה האמריקאית, שבעה פרסי המוזיקה של בילבורד, שלושה פרסי גראמי, שלושים וארבעה פרסי המוזיקה הלטינית של בילבורד, עשרה פרסי גראמי לטיני, ארבעה פרסי הווידאו קליפים של MTV ושני פרסי המוזיקה של MTV אירופה.