אין ספק שהאדם המזוהה ביותר עם מדינת האי ברבדוס היא כמובן ריהאנה, שנולדה במקום ומחוברת אליו מאוד, על אף שכיום אינה מתגוררת שם. לפני מספר ימים הייתה לזמרת סיבה לגאווה, בבחירות לראשות ממשלת ברבדוס זכתה לראשונה אישה, מיה אמור מוטלי (Mia Amor Mottley), מי שעומדת בראש מפלגת הלייבור במדינה.



ריהאנה לא הסתירה את ההתרגשות, והעלתה לאינסטגרם שלה את תמונתה של ראש הממשלה החדשה של ברבדוס. "תגידו שלום לראש הממשלה החדשה שלי" כתבה ריהאנה והוסיפה: "ואפילו חשוב מכך – האישה הראשונה שזוכה בתפקיד בברבדוס".





ריהאנה הוסיפה כי הגיע הזמן, וכי מוטלי פורצת גבולות ועושה היסטוריה בכל כך הרבה מובנים. לסיכום היא בירכה – מזל טוב. ראש הממשלה החדשה של ברבדוס, בת 52, היא המנהיגה האישה הראשונה במדינה מאז שהשיגה את עצמאותה מבריטניה ב-1966. בהחלט – כבוד. ברכות גם מאיתנו!



סנופ דוג שובר שיאים!

לסנופ דוג, אחד הראפרים המצליחים בעולם – קריירה ארוכה ומפוארת, שהתחילה לפני כ-25 שנה. אז, בתחילת הדרך, הסינגל השני ששחרר הזמר נקרא "Gin and juice" – ובסוף השבוע האחרון, שנים רבות לאחר שיצא, החליט סנופ לעשות לו כבוד.



במהלך הופעה בפסטיבל מוזיקה שהתקיים במחוז נאפה בקליפורניה – מקום שמוכר בעיקר בזכות היין שמיוצר בו, חשף סנופ דוג בפני הקהל כי הוא עומד לשבור במהלך ההופעה שיא גינס – קוקטייל "Gin and juice" – כשם השיר שלו, הגדול בעולם.





הלוט הוסר מעל הכוס העצומה, שהתנשאה לגובה של מטר וחצי ולרוחב של כמעט מטר – כשבתוכה מאות ליטרים של מיץ, ו-180 בקבוקי ג'ין. הקוקטייל כלל גם קש שהייתה גבוהה יותר מסנופ דוג עצמו – וגם מטרייה ענקית, כי בכל זאת, מי שותה קוקטייל בלי מטריה. נציגי ספר השיאים של גינס קיבלו את השיא, וסנופ הפך באופן רשמי לאיש החתום על הקוקטייל הגדול בעולם. אין ספק – סיבה לגאווה!