יוסי שטרית, אחד הכוכבים המבטיחים בזמר הים תיכוני ובוגר "אקס פקטור", מספר על הקילוגרמים שהשיל, האהבה שמקבל מהקהל והחלום לפרוץ בחו"ל. בינתיים, משחרר הבוקר  להיט קיץ חדש – "תרימו לה" בהאזנת בכורה ל"מעריב".

3 שנים חלפו מאז פרץ לחיינו היוצר והזמר יוסי שטרית בתכנית ה"אקס פקטור" בה קטף את המקום השני והמכובד. מיד עם צאתו מהתכנית, התמקד שטרית בליקוט רפרטואר ובמיתוג וביסוס מעמדו כאחד הזמרים הצעירים המבטיחים בז'אנר הים תיכוני עם שלל להיטים שחרכו את הרדיו והיטיוב וקצרו מיליוני צפיות: "חצי רוסיה, חצי מרוקאית", "חתונה", "זה לא קל", "פשוט תחיה" ולאחרונה "ילד מאוהב" ו"לכתוב לך" הפכו ללהיטים וצברו לו קהל מעריצים אדוק.

בשנה שעברה חבק אלבום בכורה – "שובר את הגבולות" ובמקביל יצא לסיבוב הופעות ברחבי הארץ והתארח בין השאר בהופעותיה המוצלחות של עדן בן זקן.
היום משחרר שטרית, בבכורה ב"מעריב", שיר חדש ושלישי במספר מאלבומו השני שבדרך – "תרימו לה", שיר חפלה קצבי שכתבו אליאב מועלם (מילים) ודורון אלימלך (לחן) לעיבוד והפקה מוזיקלית של יעקב למאי. 
יוסי, מה חשבת כששמעת לראשונה את "תרימו לה"?
"אני אדם מאד רגשן וחתונות זה דבר שתמיד מרגש אותי. כששמעתי את 'תרימו לה' התחברתי מיד לטקסט וללחן והתרגשתי מאותה קונוטציה של לשמח חתן וכלה ואת האורחים. אני מקווה שהקהל יאהב אותו".
יש הבדל בין קהל של חתונות לקהל שאתה מופיע בפניו בדרך כלל?
"כמובן. קהל של חתונות זה קהל יותר מצומצם ויותר חם ועוטף ואתה מרגיש את האינטימיות והקשר החם עם הקהל. במות גדולות זה מרגש וזה טירוף, אבל לא הייתי מחליף את הקהל של החתונות בעד שום הון שבעולם".
איך יוצרים להיט?
"אני פשוט בוחר שירים שאני מתחבר אליהם גם מבחינת המילים וגם מבחינת הלחן, עובד עם מיטב הכותבים המוכשרים ומשקיע ימים ולילות בעבודה על השירים. עבודה קשה זה הסוד העיקרי".
חולם על קיסריה במופע יחיד?
"כמובן. יש זמר שלא חולם על זה? אבל עכשיו החלום החדש של הזמרים הוא סמי עופר" (צוחק).
מה החלום הגדול?
"בעתיד אני חולם להופיע בחו"ל ולחצות עוד גבולות".

היית חוזר היום ל"אקס פקטור"?
"ברור!! למה לא? תכניות ריאליטי זו פלטפורמה נהדרת וחוויה בונה".
איזו תגובה מרגשת שקיבלת מהקהל לאחרונה?
"לאחרונה אנשים מחמיאים לי על הירידה במשקל. בשנה האחרונה נרשמתי לקאנטרי ואני מקפיד להתאמן 3 פעמים בשבוע ורזיתי ואנשים שרואים אותי ברחוב וזוכרים ילד שמנמן מ'אקס פקטור' פתאום שמים לב לשינוי וזה מרגש אותי. בכלל, אני משתדל להגיב בפייסבוק ובאינסטגרם וברחוב לכל השאלות של האנשים. זה הקהל שלי ואני אוהב אותו".
מתי אלבום חדש?
"משער שבעוד כחצי שנה, כשיצטברו מספיק סינגלים לכך".