הזמרת דניאל יפה מוציאה את "מי יחבק אותי" הפופי שמופק מושלם ומגובה בקליפ פרובוקטיבי. זו סיבה מספיק טובה לשאול אותה על התהליך שעברה מאז שזכתה ב"אקס פקטור". "יום אחרי הגמר התחלתי לעבוד על שירים משלי, פגישות עם כותבים, מלחינים מפיקים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה", היא מספרת. "היו הרבה אתגרים בדרך וכדי למצוא באמת את מה שאני רוצה נדרשתי לעבודה מאוד אינטנסיבית".



הזכייה לא בלבלה אותך?
"אני אדם פרפקציוניסט ומבחינתי אחרי 'האקס פקטור' הדרך רק התחילה. כאחת שמושפעת מאוד ממוזיקת הפופ בעולם החיפוש העצמי במוזיקה זה משהו שמלווה אותי תמיד ובכל סינגל מחדש".



האם הטקסט של הסינגל קשור לחוויות אישיות שלך?
"כל אחד אוהב לקבל חיבוק. בין אם זה אני כאמן מהקהל, בין אם זה מבן זוג או ממשפחה. עברתי עליות מורדות – כמו כל בן אדם אחר וחיבוק זה דבר שתמיד כיף לקבל".





ינקי מרקוביץ – עבדים


ינקי עובד בהייטק במשרה מלאה, איש משפחה (נשוי פלוס שניים) שהחליט להגשים חלום ולהוציא את השירים שלו לעולם. הסינגל החדש והמעניין שלו מדבר על עבדות מודרנית.



"הכוונה היא לתחושה שאדם עושה משהו שהחברה המודרנית מאפשרת לו או מכתיבה לו, אבל במקביל הוא היה רוצה להיות במקום אחר ולתת יותר תשומת לב לדברים אחרים. בסופו של דבר הוא לא יכול לממש את הרצון הזה כי הוא בלופ שקשה מאוד לצאת ממנו או לפנות ממנו חלק משמעותי מהזמן".





שירה קיזלשטיין – את


סינגל שלישי לשירה ולטעמי המוצלח מכולם. הסינגל מגובה בעיבוד והפקה מוזיקלית של עדי אולמנסקי שהצליח להעיף את השיר גבוה.



שירה מספרת: "העיבוד נוצר ומושפע מפופ עכשווי ואלטרנטיבי כאחד. אני ועדי עבדנו על הכל ביחד וכל אחת הביאה לשיר את החותמת המוזיקלית והאישית שלה. אני חושבת שהשיר מציג דיסונסס קסום בין התוכן המרגש להפקה הקצבית".



באי פי צפויים להיות חמישה שירים והוא ייצא במהלך השנה הקרובה.