התאהבתי בשיר החדש של גלית גיאת מהשמיעה הראשונה. עניין אותי לשמוע ממנה על אלבום הבכורה המתקרב שלה. "מאוד מרגש להוציא לאוויר העולם פרויקט שאני עובדת עליו ארבע שנים", היא מספרת. "לאט לאט ובדרכי החלטתי שזה הרגע עבורי לצאת. הרי אין רגע מדויק. יש תחושה ומוכנות ואני מוכנה".



תעשיית המוזיקה לא קצת מפחידה אותך?
"את תעשיית המוזיקה אני מגלה עכשיו. זה לא נורא רחוק מתיאטרון או טלוויזיה. הבסיס הוא אותו בסיס. פחד משתק ואני כבר לא מפחדת. אני יודעת מה קורה ברדיו ובכלל. עכשיו אני רוצה שידעו מה קורה אצלי".





להקת Pattie - Pair Of Shoes


הלהקה הזו החלה בתור Pattie Boyds (על שם אשתו האגדית של ג'ורג' הריסון ואריק קלפטון). לאחר שחרור אלבומם הראשון "Your Better Half", בהפקתו של יהוא ירון, עזבו שני נגנים (עדי רותם ואדם מילינר - גיטרה ובס) והצטרפו שני נגנים חדשים. 


בסינגל החדש המוזיקה מעניינת, אך מסקרן יהיה להקשיב למה שיבוא אחריו. שאלתי אותם מי קהל היעד שלהם הם השיבו: "קהל היעד שלנו לא מוגדר. אנחנו מכוונים לכל מי שאוהב מוזיקה. אנשים מעל גיל 40 יכולים למצוא במוזיקה את הפסיכדליה של שנות השבעים. אנשים אחרי צבא וסטודנטים יוכלו להתחבר לזה מאהבה למוזיקה חסרת גימיקים ודגש על סאונד וחדשנות מחשבתית".


 
מדור "המבקר" המלא יתפרסם ברשת מקומוני "מעריב"