מיד התאהבתי בסינגל החדש של אבי גרייניק "לא נגרעת במאום" אותו אני זוכר כחיפאי בזמן שהיה הכוכב של להקת "צלילי חוגים" בבית הספר. הסינגל מגובה בקולה המלאכי של השחקנית והזמרת רות רסיוק ששרה עם גרייניק את הדואט הזה. גרייניק מספר עם צאת השיר: "בעבודה על האלבום לקחתי החלטה לא להחביא את אבי גרייניק השלם".



"לגעת בחלקים המורכבים של היחסים בינו לבינה". מוסיף הקומיקאי. "'לא נגרעת במאום' מזכיר לי שכשאתה לא מטפל בכאב שלך אין לך יכולת לקבל את האהבה שלה אתה ראוי".



הימור שלי: מדובר בלהיט גדול.






אסף גולד - For most of my days


אסף הוא זמר יוצר שעושה מוזיקה גרובית בסגנון Blue Eyed Soul או White Soul. הוא מנגן 22 שנים על פסנתר, שר 6 שנים וכותב מוזיקה. בשביל לדעת לכתוב בכל הסגנונות שהוא כותב הוא יושב ולומד שירים מכל סגנון ביסודיות. כדי לכתוב את הסינגל החדש שלו הוא מספר שחקר בלדות של הרבה אנשים כמו סטיבי וונדר ובילי ג'ואל.



על מה כתבת את השיר?
"על תהליך היצירה הקשה שעברתי בדיוק בזמן כתיבת השיר עצמו. החיים בחוץ המשיכו לקרות ולפתות אותי ואני התעלמתי מהם והתמקדתי רק במוזיקה".



לאסף יש הופעת השקת סינגל בבית היוצר האנגר 22 נמל תל אביב ב-15.6.






שרי זוסמן – געגועים


שיר מרגש וביצוע נהדר של שרי זוסמן שבחרה לבצע שיר שכתב והלחין עבורה סטפן ציטרון. "כמו הרבה אנשים גם אני חש געגועים ונוסטלגיה לאנשים, אירועים ומקומות מעברי שהשאירו עלי את רישומם", מספר ציטרון כשהוא נשאל על מה השיר.



יצא אלבום?
"יש לי כרגע 18 שירים מוקלטים שכתבתי והלחנתי ויש לי עוד כמה שירים בדרך. אני מתלבט אם להוציא אלבום פיזי או אלבום דיגיטלי".







מדור "המבקר" המלא יתפרסם ביום שישי ברשת מקומוני "מעריב"