אחרי שפסטיבל DGTL נחת בארץ בשנה שעברה, והקפיץ את גני יהושוע עם טובי הדי.ג'יים העולמיים, הוא חוזר בשנית. מיטב האמנים של סצנת המוזיקה והפסטיבלים ישתתפו בהפקת הענק, שתגיע בשנית במלוא הדרה לגני יהושע בשיתוף עיריית תל אביב יפו המחלקה למופעים. הפסטיבל היווה פריצת דרך משמעותית לייבוא מותגים בינלאומיים לישראל. הצלילים המשובחים הדהדו בקהל של 12,000 שגדשו את הפארק.



תל אביב הצטרפה רשמית לרשימה האקסקלוסיבית של הערים שמארחות את פסטיבל המוזיקה והאמנות האלקטרוני DGTL שמקורו בהולנד: אמסטרדם, סאו פאולו, ברצלונה, סנטיאגו, תל אביב ובקרוב בעיר נוספת. הפסטיבל, בשונה מאירועים שמכילים הד ליינר אחד בלבד, הוא אירוע חדשני שמקדש טכנולוגיה ומציג שורה של אמנים, מהגדולים בעולם, לצד התגליות הטריות ביותר בהפקה וסאונד בסטנדרטים יוצאי דופן. כל הכרטיסים לDGTL תמיד נמכרים מראש כראוי למפגש פסגה שהוא חוויה רב חושית של אמנות, מוזיקה, תאורה ותפאורה באיכות בלתי מתפשרת. ההפקה מושקעת ומהודקת בכל רבדיה: דוכני מזון משובחים על טהרת הצמחוני (כחלק מהמהפכה הירוקה של DGTL), ארט מטורף, במות ענק וכמובן סאונד מוקפד. הפסטיבל מציג שלוש במות עם תוכן מוזיקלי משובח שפועלות במקביל בכל רגע נתון.





מעבר להיותו פסטיבל מוזיקה חדשני, DGTL חרט על דגלו שמירה על הסביבה וקיימות וזכה בפרסים כפסטיבל הירוק ביותר באירופה. לפסטיבל יש תכנית מהפכנית לחסכון בחשמל, אוכל צמחוני בלבד, תוכנית הטבות למיחזור ועוד. הפסטיבל זכה בפרסים רבים על המהפכה הירוקה שהוא מוביל, ביניהם ה- Outstanding Green Event בפרסי ה FestX בלאס וגאס ופרס ה Most Sustainable Company Amsterdam.



הליינאפ השנה כולל את motor city drum ensemble הגרמני האהוב, Paco Osuna שיגיע לראשונה מברצלונה אחרי שכבש כל פסגה אפשרית, peggy gou מציגה את הצד הכי מגניב שיש לדרום קוריאה להציע אחרי שהכתה גלים בכל העולם, Red axes הישראלים הבינלאומיים, recondite המפיק ואשף הסאונד הגרמני ו Tom Trago ההולנדי הסופר גרובי בהופעות לייב. sam paganini הכוכב האיטלקי ו-Tale Of Us ששוברים את הרשת עם כל טראק. שמות נוספים ומפתיעים ייחשפו בהמשך.





לאחר שמאות אלפי אנשים ביקרו בפסטיבלי DGTL בעולם בשנים האחרונות, תל אביב ששמה הולך לפניה בזכות חיי הלילה והכישרונות המוזיקליים שיצאו ממנה, הצטרפה בשנה שעברה לרשימה האקסקלוסיבית. לצד הקהל הישראלי הנלהב פקדו את הפסטיבל בשנתו הראשונה גם מאות תיירים שצפויים לשוב גם השנה. DGTL הוא פסטיבל יום אבל הדיו מורגשים גם הרחק מגני יהושע בשורה של אירועים מקדימים בארץ ובעולם, פרטים ייחשפו בהמשך.



DGTL, שבת, 29/9/18, גני יהושע. כרטיסים: החל מ 200 ש״ח. הנחות מיוחדות למחזיקי כרטיס דיגיתל