ג'ייסון דרולו במסר לישראלים: הזמר, היוצר, הרקדן והכוריאוגרף שיעלה בקיץ על הבמה בישראל במסגרת פסטיבל "WOW" שולח מסר למעריצים המקומיים. "תל אביב, מה קורה? כאן ג'ייסון דרולו ואני כל כך שמח לחזור בראשון לאוגוסט", אומר הזמר. "אני אהיה שם, ריטה אורה תהיה שם. זה יהיה מופע לא ייאמן. כבר לא יכול לחכות לראות כולכם ממש בקרוב".


ג'ייסון דרולו במסר לישראלים

ג'ייסון דרולו שאחראי לכמה מלהיטים הכי ממכרים של השנים האחרונות (Talk Dirty, Wiggle, Swalla, Ridin' Solo), כבש את מצעדי הרדיו ברחבי העולם ושיתף פעולה עם השמות הבולטים ביותר בתעשיית ההיפ הופ כמו ליל ווין, ניקי מינאז', פיטבול ועוד. עם מעל ל-30 מיליון מכירות סינגלים (11 מתוכם במעמד פלטינה), הוא מחזיק במועמדויות רבות בטקסים, בניהן גם בקטגוריות האמן החדש הטוב ביותר בפרסי ה-MTV בשנת 2010, בקטגוריית קליפ השנה על מספר קליפים שלו ועוד.



אורה בת ה-27 שיתפה פעולה עם השמות הכי חמים בתעשיית המוזיקה, בניהם דרייק, ג'ייזי, קנייה ווסט, וויל איי אם, איגי אזליה, כריס בראון, אביצ'י ועוד. לזמרת מועמדויות רבות בטקסים, בניהם, לפרס הזמרת הטובה והאמנית החדשה בפרסי המוזיקה האירופאים, שלוש מועמדויות ב-BRIT awards (פרסי המוזיקה הבריטית) ובניהם גם כפריצת השנה ב-2013.



את הערב יפתחו מוזיקאים ישראלים ביניהם אליעד נחום שיארח את אקסום, ערוץ הכיבוד ועדי אולמנסקי.



מכירת הכרטיסים באתר Ticketmaster - מחירי הכרטיסים: 335 ₪ (מחיר אחיד, אין מתחמי VIP בפסטיבל).