חודש יוני הוא חודש הגאווה, אבל ב-2018, נראה שיש עדיין לא מעט אנשים שמנסים לדכא גאווה, ומרשים לעצמם להתבטא בהומופוביות ברשת – ואם תשאלו את אלטון ג'ון, אז הגיע הזמן לשים לזה סוף. הזמר הגאה החליט לצאת נגד הרשתות החברתיות וקרא לציבור להחרים אותן, בגלל שהן לא עושות מספיק נגד גילויי הומופוביה ברשת. בריאיון ל-BBC, אמר אגדת המוזיקה כי למדיה החברתית יש אחריות.



"אני לא יודע למה הן מאפשרות לזה לקרות", אמר ג'ון בהתייחסו לרשתות החברתיות. הוא הוסיף: "אומנם יש את חופש הביטוי אבל הדברים שנאמרים ברשת כל כך מזעזעים שהאנשים שמנהלים את העניינים שם. אנחנו חייבים לעשות משהו, ולומר - מספיק, אנחנו מפיצים שנאה".



ג'ון הציע להחרים את המדיה החברתית וטען כי רק אחרי שתוחרם, והכסף יפסיק להגיע, מקבל ההחלטות יתייחסו לעניין ברצינות. "הם יכולים לעשות כל כך הרבה טוב" אמר הזמר, והוסיף שקודם כל הם צריכים לעשות ניקוי אורוות רציני.





לד זפלין עושים הסבת מקצוע?


לד זפלין, אחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם חוגגת השנה 50 שנים להיווסדה, בדרך מעניינת במיוחד. הפעם, לא מדובר על מופע איחוד, את זה הם עשו כבר לפני 11 שנים, כעת, החברים בלד זפלין מתכוונים להוציא ספר עליו עבדו יחד.



בציוץ שעלה בטוויטר של ההרכב, נראים חברי הלהקה אוחזים בטיוטא של הספר עב הכרס, שזכה לשם המקורי "לד זפלין". על אף שעל ההרכב נכתבו ספרים רבים, זהו הספר היחידי שנכתב בשיתוף פעולה עם חברי הלהקה עצמם.



בספר יופיעו גם קטעי אומנות מהארכיון של חברי הלהקה ותמונות נדירות שלא פורסמו מעולם, המציגות את חברי ההרכב על הבמה, ומאחורי הקלעים. הספר צפוי להתפרסם בחודש אוקטובר הקרוב, לא יכולים לחכות? את הספר ניתן להזמין מראש ברשת, כשהמחיר עומד על 70 דולרים לעותק.