הפתעת המאה: ביונסה וג'יי.זי השיקו אמש באופן לא צפוי אלבום זוגי בשם "Everything Is Love". התקליט סביבו השמועות רצו כבר חודשים רבים, הושק בתום המופע השני של הזוג במסגרת סיבוב ההופעות שלהם "On the Run Tour II", באופן כמעט אגבי כשעל מסכי האולם הוקרן הכיתוב "Album Out Now".



שיתוף הפעולה של שני ענקי המוזיקה שזמין כרגע ברשת הסטרימינג Tidal כולל תשעה שירים, ושיר בונוס. יחד עם האלבום הושק גם הדואט החדש "APESHIT" שמלווה בקליפ מרהיב שצולם במוזיאון הלובר בפריז.





מופע הפתיחה של הטור המשותף התקיים בקארדיף בירת ויילס הבריטית ב-6 ביוני, משם המשיך הצמד ליעדים נוספים בממלכה ובהמשך לאמסטרדם, קופנהגן, ברלין, רומא, ברצלונה, פריז ועוד. 



האלבום החדש הוא תולדה של שיתוף פעולה בין השניים במוזיקה ובחיים. נדמה כי השניים היו יחד מאז ומעולם, אך בראיון בשנת 2007 סיפרה ביונסה כי הכירה את ג'יי.זי כשהייתה בת 18 מה שאומר שהמפגש הראשון ביניהם התרחש בין השנים 1999 ו-2000.





החיבור המוזיקלי בין השנים החל לפני 16 שנים בשיר "Bonnie And Clyde" שהפך ללהיט גדול ב-2002 והחל את ההיסטריה סביב הזוג. שנה מאוחר יותר עם הלהיט "crazy in love" שגרם לכולם לתהום אם השניים באמת "in love" גם בחיים. בשנת 2004 ביונסה וג'יי.זי הפכו את יחסיהם לרשמיים כשהגיעו לטקס פרסי ה-VMA ביחד. וכל מה שקרה מאז - הפך להיסטוריה.