לפני כשלושה נודע כי סטטיק ובן אל תבורי חתמו על חוזה בינלאומי בחברת התקליטים "Capitol Records" שהחתימה את פרנק סינטרה, הביטלס ורד הוט צ'ילי פפרס, לתקופה של לא פחות מ-10 שנים, והם הולכים לצאת לקריירה חוצת גבולות. הערב (ראשון), עשו השניים את הצעד הגדול שלהם - מופע בהיכל מנורה מבטחים לעיניי 8,500 צופים נלהבים.



במופע הערב הפכו זוג המוזיקאים לאמנים הראשונים שהצליחו למלא את היכל "מנורה מבטחים" בפרק הזמן המהיר ביותר רק לאחר שנתיים וחצי של קריירה.  במופע לקחו חלק למעלה מ-150 אנשי צוות וכ-50 רקדנים, מתופפים, אקרובטים ועוד. הצמד הצעיר החליף שש תלבושות שעוצבו במיוחד אצל מעצב העל מעוז דהאן.



אחרי שביצעו את השיר ״סתם״ עצרו ופנו לקהל: ״איזה חלום להיות איתכם פה בהיכל מנורה, זה לא מובן מאליו. רצינו להגיד לכם המון תודה על זה שאתם חולקים איתנו את הדרך שאנחנו עוברים כבר שלוש שנים, הדרך הזאת היא שלנו כמו שהיא שלכם״. אחרי שלושה שירים של הצמד, עלה לבמה יונתן מרגי (״הכוכב הבא לאירוויזיון״) וביצע את השיר Billie Jean של מייקל ג׳קסון. 

בליווי המפיק המוזיקלי של המופע אשר ניגן על הפסנתר, עלו השניים לביצוע השיר ״הכל טובה״ בגרסה אקוסטית. לאחר מכן, אחרי שהחליפו תלבושת בפעם השלישית, והפעם לאחת צבעונית במיוחד, עלו השנים לבצע את הלהיט ׳טודו בום׳. לבסוף, השניים הפתיעו את הקהל והעלו לבמה את דני סנדרסון, איתו ביצעו השניים את השיר ״יו יה״.  אחרי כמה דקות של הדרן, את ההופעה השניים סיכמו עם הלהיט ״קאוואי״ - השיר חדש והאחרון שהוציאו.

זו פעם ראשונה שסטטיק ובן אל "פותחים קופות" במופע שהוא לגמרי שלהם, נראה שהם חיכו שתהיה להם כמות מספקת של שירים, כדי להחזיק ערב שלם.



לפני שבועות ספורים סיימו הזמרים המצליחים בסיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם, שכלל הופעות בקהילות יהודיות בארה"ב, רוסיה וצרפת. סיבוב הופעות שבמהלכו פגשו והצטלמו עם חיים סבן, שהחתים אותם על החוזה המדובר, זמן קצר אחרי שהתחילו להופיע מעבר לים.