משחקי המונדיאל מתקיימים מעל לשבוע, וממשיכים לנצח בטבלאות הרייטינג. אמש, המשחק המרכזי לא שודר כבדרך כלל בערוץ "כאן 11" אלא בערוץ "קשת 12" שגם ניצחה במירוץ על הצופים. באותו הזמן הפלטפורמות הדיגיטליות באינטרנט ממשיכות לצבור תאוצה, יותר ויותר אנשים מדלגים על הצפייה הרגילה בערוצים מול הממיר ועוברים למרשתת. אמש נרשם שיא צפייה בדיגיטל של "כאן", שממשיכה לשדר את המשחקים ברשת, עם למעלה מ-140 אלף איש שצפו במשחק בין גרמניה שוודיה בפלטפורמות הדיגיטליות בלייב. 



הערוצים האחרים ממשיכים לספוג את הפסדי הרייטינג, אך נראה כי העוגנים הגדולים של הזכייניות ממשיכים לשמור על מספרים יפים ולהוכיח שלא כל הצופים בהכרח נוהרים לכדורגל, ו"האח הגדול" רשם עלייה מהפרק ששודר ביום רביעי בשבוע שעבר.



גאולה אבן מגישה את המהדורה המרכזית של כאן. צילום מסך פייסבוק
גאולה אבן מגישה את המהדורה המרכזית של כאן. צילום מסך פייסבוק



ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש "קשת" ששידרה את המשחק בין גרמניה ושוודיה עם 20.2 אחוזי רייטינג, מול "האח הגדול" של רשת שגרפה 16.8 אחוזים. "גב האומה" הצליחה גם היא לשמור על מספרים יפים  לערוץ עשר, יחסית לימי המונדיאל ורשמה 6.9 אחוזים.



ברצועת החדשות, למרבה ההפתעה בערב בו המשחק שודר אצל המתחרה "קשת", דווקא המהדורה של "כאן" הייתה זו שהובילה עם 9.3, מה שמצביע על כך שהרגלי הצפייה של הצופים משתנים, והשאלה הגדולה היא האם בתאגיד יצליחו לנצל את משחקי המונדיאל ולגרום לצופים להתרגל ללחוץ 11 בשלט. בקרב הזכייניות קיבלו המהדורות 7.3 אחוזים בקשת ו-4.5 ברשת, חדשות ערוץ עשר גרפו 5.2 אחוזים.