הקרב על אירוח האירוויזיון נמשך מאז זכייתה של נטע ברזילי לפני בחודש וחצי. הלוגו הרשמי של תחרות השירה הבינלאומית שייערך בישראל כבר פורסם אך עקב הוויכוחים הושמטה ממנו העיר המארחת לעת עתה. על פי הפרסומים שרת התרבות דוחפת לקיים את התחרות בבירת ישראל, בעוד שאחרים חוששים שהקיום האירוע ירושלים יוביל לביטול קיום האירוויזיון בארץ.



מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית אילת, התראיין בתוכניתם של ענת דוידוב וינון מגל ב-103FM והציע שבמקום להתווכח על ירושלים - יש לקיים את האירוע באילת: "עירנו היא עיר מדהימה ויפה, פוקדים אותנו הרבה מאוד אנשים. לדעתי האישית האירוויזיון צריך להתקיים בירושלים, אך אם לא - אין ראויה מהעיר אילת. אנחנו עיר תיירות בין לאומית שוכנת בין שתי יבשות (אפריקה, ואסיה) ובין שלוש מדינות ערביות".





כשנשאל אם יש באילת אולם שיוכל לארח את האירוע השיב: "אנחנו בוחנים את האפשרויות ונערכים לקול הקורא לארח את האירוע בעיר. אנחנו נציג את האפשרויות הקיימות תוך רצון לעמוד בסטנדרטים לאירוע המיוחד הזה".



אילת בתי מלון מרינה. פלאש 90
אילת בתי מלון מרינה. פלאש 90



"אחד הרעיונות הוא לקיים את האירוע בנמל תוך חיפוי אקוסטי מותאם וחיבור של האנגרים על פי הדרישות". הוסיף יצחק הלוי. "יש לנו שדה תעופה שיוכל להיות בינלאומי ויש לנו בתי מלון שיאפשרו לארח את כל ארצות אירופה. אני מאוד אוהב את תל אביב שמסתמנת כמתמודדת בולטת ומי שיזכה לארח את התחרות - אני אפרגן לו".



עריכה: איתמר זיגלמן