לא קל להיות נער סלב. אנשים כל הזמן "רודפים" אחריך לסלפי או אייטם, פפראצי תר אחריך מכל קרן רחוב וקרוב לוודאי שאנשים מצביעים עליך או נועצים בך מבט בלי הרף. על כל זה הוסיפו את העובדה שאתה צריך לנהל חיים נורמליים של נער בגיל ההתבגרות: מבחנים, שיעורים, חיי חברה וכל זה כשברקע מהדהדת תדמית ועבודה אינטנסיבית שאתה חייב לטפח ולתחזק. כל זה יכול להתערער, כשמגיעה סערה תקשורתית גדולה, כמו שהכתה לפני שלושה חודשים בעדי ביטי.

כשביטי הייתה בת 10 היא זכתה לפרסום מטאורי עת השתתפה בתכנית הילדים המוזיקלית – "בית הספר למוזיקה" תחת המנטור יהורם גאון ואמנם לא זכתה, אך בלטה בשל ביצועיה המיוחדים (בין השאר ל"הו רב חובל").


לאחר מכן בא ייצוג של ישראל באירוויזיון לילדים (הולנד, 2012) ואז מסכת הצגות, מופעים ועבודה על קריירת סולו שנועדה למתג ולשווק אותה ככוכבת נוער והבטחה בשמי הפופ המקומי.

בארבע השנים האחרונות הצליחה ביטי לתת פייט ל"מתחרות" ו"קולגות" שלה: נועה קירל ואגם בוחבוט עם להיטי אינסטנט מקומיים כמו "ביט הביטי", "רגאביטי" ו"ירח מלא" שקצרו מיליוני צפיות.

במקביל, פיתחה קריירה של מדובבת סדרות ילדים (כמו "הנרי הנורא", "מטורללים", "רחוב סומסום") והנחתה את השעשועון המצליח "צ'מפיונסניק" לצידו של טל מוסרי בערוץ ניקולדיאון. לאחרונה הנחו השניים את "צ'מפיונסניק מונדיאל" לקראת תחרות הכדורגל הבינלאומית.
 

לאחרונה, לצד הקשיים של להיות נערה-כוכבת, נוסף לביטי קושי שקל ליפול ממנו לתהום מקצועי: אביה, רונן ביטי, נעצר בחשד שיצר קשר עם מעריצותיה של בתו והעלה בפניהן הצעות מיניות. הוגש נגדו כתב אישום, אך הוא מכחיש את החשדות.

מאותו רגע שפורסמה הידיעה, ביטי חטפה מהלומה קשה בפן האישי ובפן המקצועי, אך עוררה התפעלות כשבחרה להתמודד עם הנושא. היא פרסמה פוסטים בוגרים בהם הבהירה כי אינה קשורה למעשיו של אביה, בחרה להמשיך לשדר "עסקים כרגיל" ואף הוציאה לאחרונה להיט חדש, אולי הטוב ביותר שלה בשנים האחרונות – "קהירו" שביסס את מעמדה כהבטחת פופ מקומית.

ראייה לכך, ניתן לראות בשנה האחרונה, כאשר שיריה של ביטי בקרוב יחצו את רף 50 מיליון הצפיות (נסיקה מטאורית שהחלה בשנה האחרונה) ושירה האחרון, "קהירו", חצה תוך חודשיים את רף שלוש מיליון הצפיות (שיא אישי עבור ביטי בפרק זמן קצר זה).

נראה כי בשנה האחרונה, ההתמודדות של ביטי עם התחרות הקשה בזירה המוזיקלית והביקורות שחטפה בשל ההאשמות כנגד אביה, רק העצימה את מעמדה והפכה אותה לא רק למודל חיקוי הולם לנערים ונערות בגילה, אלא גם מינפה את הקריירה שלה לגבהים ויעדים נוספים שהיא שועטת במלוא מרצה וכשרונה לכבוש.

כמובן, זה לא תלוי בפרשייתו של אביה אלא בביטי עצמה, אך הבגרות שעברה מאז אותו פרסום – רק הבליטה את מעמדה כאלילת נוער וכוכבת פופ  בהתהוות.