אחרי שזכתה האירוויזיון, נטע ברזילי מתחילה לתרגם את ההצלחה להכנסות לחשבון הבנק ומקבלת את הקמפיין הראשון בקריירה שלה. הזמרת וחברת פרטנר TV עבדו תחת מעטה סודיות בשבועות האחרונים על עיבודים מוזיקליים מקוריים של ברזילי המשולבים פסי קול ומשפטים אייקוניים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס בהן "נרקוס", "הכתר", "דברים מוזרים", "כתום זה השחור החדש" ועוד.



בחברה מספרים כי לברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב, תוך שילוב הכישרון והצלילים הייחודיים לה כחלק מהקמפיין, אותו מוביל משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.





בקמפיין, שהפקתו נעשית גם בישראל וגם בחו"ל, בולט גם הסאונד הייחודי שמופק באמצעות הלופר, הכלי המוסיקלי שמלווה ומזוהה עם נטע ברזילי עוד מימי "הכוכב הבא".



נטע ברזילי מסרה: "מרגש וכיף לשתף פעולה עם נבחרת כל כך מוצלחת ולראות איך הרעיונות המשותפים שלנו הופכים למציאות טלוויזיונית".




בינתיים, אחר שאמש השתתף בשורת טקסים ואירועים, היום (רביעי) פגש הנסיך וויליאם את זוכת האירוויזיון הישראלית. השניים התהלכו בשדרה תל אביבית, שהייתה מוקפת במאות אנשים שצילמו והתרגשו מהאירוע. בהמשך הם עצרו בדוכן בשדרה, שתו ואכלו, וניהלו שיחה קולחת, עם חיוכים וצחקוקים שנשמעו למרחק. לסיום, הנסיך אף עצר ולחץ את ידיהם של המעריצים שצפו בהם, ועמדו מאחורי הגדר שאבטחה את הפגישה. נטע שוב הפתיעה בלוק שלה, ונראתה, כמו תמיד, בליגה משל עצמה.