אחרי שהקהל נאלץ לחכות לו מעל לשעה, עלה הנסיך מאלומה לבמה ופתח את המופע המוביל של הקיץ, אליו הגיעו כ-47 אלף איש. ההופעה נפתחה עם להיט הענק שלו “corazon”. אחרי הרבה אש והמון זיקוקים שהגיעו מכל עבר הוא המשיך לגרום לקהל המעריצות הצווחניות לזכור למה הן אוהבות אותו כששר את השיר ״sin contrato”.



לאחר מכן, פנה מאלומה לקהל וביקש שיניפו באוויר את הדגלים והשלטים שהכינו לו. הוא הצליח לרגש את כולם כשלקח מאחת המעריצות את דגל ישראל, חיבק ונישק אותו ואמר “I love you Israel”. 



הופעתו של מאלומה מגיעה רק שמונה חודשים בלבד אחרי הפעם האחרונה שביקר בישראל, בו נתן מופע נוטף סקס אפיל ב"לייב פארק", וסחף את הקהל במסיבה לטינית משכרת חושים שכללה פיזוזי רקדניות, להיטים חובקי עולם, מעריצות צורחות וסמל מין אחד. היום, מאלומה חזר לארץ הקודש, והפעם,  השתדרג לבמה המכובדת של פארק הירקון.



מאלומה בהופעה. צילום: שובל עזור



מאלומה הגיע להופעה בארץ כחלק מסיבוב ההופעות העולמי של אלבומו השלישי "F.A.M.E". הזמר רק בן 24, וכבר מחזיק בלמעלה מ-32.2 מיליון עוקבים באינסטגרם. לאחרונה נבחר לשפוט בתכנית The Voice Kids בקולומביה ובמקסיקו, לצד פאני לו ואנדרה ספדה.


 
מי שחיממה את המופע ועלתה לבמה בשעה 20:00 הייתה לא פחות מ"זמרת השנה", עדן בן זקן. עם שמלה הורסת ומנצנצת עלתה בן זקן ושרה כמה משיריה והקפיצה את הקהל. תוך כדי שהיא שרה צעקה לקהל: ״איך אני מתרגשת לעמוד על הבמה הזאת, אנחנו הולכים לעשות המון שמח לפני שמאלומה עומד לעמוד אז בוא נראה לו מה זה!". ההתרגשות של הכוכבת הייתה ניכרת, אך לא גרמה לה הפסיק לענטז לרגע, ולהרקיד את הקהל. 
 
מאלומה. צילום: אילת רגנסברג


כזכור, חואן לואיס לונדוניו אריאס, הידוע יותר בשם הבימתי שלו מאלומה, שם הבמה שלו הוא מאלומה והוא נקרא על שם משפחתו, אמו מארג'י, אביו לואיס ואחותו מנואלה, הוא לקח 2 אותיות משמו של כל אחד וכך נוצר שמו. די אם נזכיר את Chantaje, הלהיט הענק של מאלומה ושאקירה שהוביל את מצעדי ההשמעות בכל רחבי העולם, או את "Felices los 4" שגרף מעל 620 מיליון צפיות ביוטיוב, כדי להבין שמדובר בתותח כבד, ובעל בסיס מעריצים לא מובטל גם בישראל.

הוא נולד במדיין שבקולומביה ופרץ לתודעה לפני שבע שנים עם להיט רדיו מקומי, Farandulera. חברת המוזיקה Sony Music זיהתה את הפוטנציאל והחתימה אותו מיד.



הפריצה הבינלאומית שלו הגיעה עם הסינגל La Temperatura, שהתברג היישר לצמרת המצעד הלטיני של בילבורד. זה היה רק עניין של זמן עד שכוכבי על כמו ריקי מרטין, טליה ושאקירה יזהו את הפוטנציאל הגלום ב"ילד" ויהפכו אותו לכוכב הלטיני החם ביותר כיום בעולם.



מאלומה בהופעה. צילום: אור גפן